• Anonym (Konservis)

    Cravings, vad har ni?

    Så kul med cravings! :D sååå... vad har ni för några? Och vad tror/vet ni att det är för kön?

  • Svar på tråden Cravings, vad har ni?
  • Anonym (12)

    Kul att spekulera

    Är gravid i vecka 12 med andra barnet. Har haft avsmak för mat men är sugen på kolsyrad vatten, gröna äpplen, oliver, apelsinjuice, pizzasallad. Har svårt för kaffe och cola, jag som i övrigt älskar det. Känns lite annorlunda denna grav men könet vet jag inte ännu.

    Med dottern- älskade kaffe och cola ännu mer. Åt mycket fika, godis, allt sött. Jag var sugen på mat överlag och äcklades inte av något.

    Många säger att könet inte spelar någon roll så jag är nyfiken på vem jag bär på då jag mår annorlunda.

  • Anonym (surt)

    Har två flickor och tror ej könet spelar någon roll.

    första var det mycket sött,andra tjejen var det surt och salt,helt annorlunda än första men det blev en flicka blev det med

  • Anonym (Två barn)

    När jag väntade på sonen:mat och salt.När jag väntade på dottern :mera sött,juice,inte alls lika hungrig som med sonen .Tydlig skillnad.

  • Anonym (Femte barnet)

    Är i tidig graviditet. Så tidig att det känns lite onormalt med cravings redan nu.. Men jag äter tomater, som jag i vanliga fall inte ens gillar

    Med de andra barnen hade jag mest cravings efter salt/mat med killarna och mycket frukt/grönsaker och sallader med tjejerna. Min mest udda cravings var hamburgare med lingonsylt på. Ingen ost, ingen ketshup utan enbart lingonsylt.

    Med ena dottern var jag helt besatt av hemlagad jordgubbssaft.

Svar på tråden Cravings, vad har ni?