• Maria34

Vet ej om jag hör hit

Har inte precis haft upprepade missfall men jag har haft ett missfall i November 2005 och jag tycker det räcker alldeles bra till. Ville sååå gärna ha vår baby som skulle kommit till oss i Juli. Jag var i vecka 7 när det hände.Jag var på toaletten och när jag torkade mej så såg jag en svag rosa fläck på pappret,men ma kan ju blöda lite i början så jag hoppades att det skulle vara det men nej, jag var till läkare på kvällen och då såg allt bra ut sa hon,men dagen efter började jag blöda rikligt och det blev mörkrött så då förstod jag att det var slut. Vi har 2 barn från förr på 9 och 12 och min man säger att om det inte blir fler så är han nöjd med det,men jag vill såå gärna ha en liten bebis till man är ju inte precis nån ungdom längre då man är 34 år och jag har läst att man får svårare att bli gravid ju äldre man blir med början vid 35 så nu är det bara att fortsätta och försöka komma över det,men det är inte så himla enkelt när man ser små bebisar överallt och kvinnor med stora magar och till råga på allt så ska min småkusin få sitt andra barn i Juli så man blir ju påmind hela tiden. Fast jag är glad för hennes skull att allting gått bra för henne hittills. Det känns skönt att veta att man inte är ensam om dethär då man läser alla inlägg,men det är ju så onödigt att sånthär måste hända när man så gärna vill ha barnet.Hoppsan det blev lite långt.

Ha det bra
    Kram Maria

Svar på tråden Vet ej om jag hör hit