Någon som haft sex med en jobbarkompis?
Hej! Någon här som dejtat och haft sex med en jobbarkompis? Berätta hur gick det o jobba tillsammans igen efter en sån händelse?
Hej! Någon här som dejtat och haft sex med en jobbarkompis? Berätta hur gick det o jobba tillsammans igen efter en sån händelse?
Klart det finns massor av folk som gjort, och lika många erfarenheter antagligen.
Har träffat två tidigare pojkvänner via jobbet! Det var inga konstigheter vad jag kan minnas.. Men var intressant när förhållandet blev allmänt känt på arbetsplatserna. Vissa kollegor hade förstått för länge sedan, även om vi tyckte att vi varit diskreta, medan andra blev väldigt förvånade!
Hade ett ons med en kille som var semestervikarie. Vi råkade på varandra när vi båda var ute. Han var så jättesöt, lite yngre. Vi hamnade i säng hemma hos honom den natten. Var lite konstig stämning när vi möttes på jobbet på måndagen efter! Men det gick över!
Jag började dejta en kollega på mitt första riktiga jobb, jag var 19 år och hade just gått ut gymnasiet. Han var kär i mig, jag ville bara ha kul. Det slutade i katastrof och med att jag sa upp mig, det blev inte en hållbar situation för någon av oss. Det är en situation jag aldrig vill hamna i igen.
Japp, och han hade flickvän. Men han gjorde slut och vi blev ihop. Var tillsammans i flera år. Jag var 19 år då.
Japp, och han hade flickvän. Men han gjorde slut och vi blev ihop. Var tillsammans i flera år. Jag var 19 år då.
Hade en slags fling med chefen. Fast hon var sån så hon sa sig skilja på arbete och fritid och hennes företag är hennes "bebis".
Så hon ville inte ge mig några förmåner trots vår fling. Tex. om jag sovit över eller hon sovit över så ville hon ha morgonsex, men kunde ändå gnälla på mig för att jag ofta var sen och kollegor påpekade det (hon hade själv flytande arbetstider). Orsaken att jag var sen var ju i 10 av 10 fall just morgonsex med henne, men det fick man ju inte säga så det blev kritik för det ändå.
En annan gång behövde jag jobba över och vi skulle inventera över natten. Vi hade sex två ggr på den natten. Då drog hon bort en timme från den övertid/ob-tillägg jag skulle få med motiveringen att jag hade haft rast och inte jobbat. Detta trots att det skedde på hennes initiativ en av gångerna.
Det här var dessutom mitt under värsta #metoo - eran så jag vågade inte protestera heller.
Tvärtom här. Mitt ex blev min kollega. Men chefen frågade faktiskt hur jag ställde mig till det och jag sa som det var, inga problem. Han är en jättebra kollega.
Till han gjorde samma mot dig eller?
Ja för 25 år sedan. Det blev mycket tissel och tassel från mellanchefen som blev rejält svartsjuk. Högsta chefen fick en chock när han insåg att vi var ett par ett år efter att jag lutat. Övriga kollegor var coola med det och tyckte det var kul.
Vi är gifta idag med hus och barn.