• En manlig man

    Kollar du på porr?

    Jag har så svårt att förstå att så många tittar på porr. Själv tittar jag sällan eller aldrig då jag tycker det är tråkigt.

    Men jag gillar sex och har det ofta och varierande.

    Jag är nyfiken på hur ni andra gör.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kollar du på porr?
  • Anonym (Q/alldeles för mycket)

    Tittar alldeles för mycket på porr. Försöker skära ner på det. Är inte bara män som kan bli porrskadade/porrberoende.

  • Anonym (Mman)

    Kollade varje dag förr, när jag var i en relation blev det kanske någon gång i veckan. Har flickvän sedan 6 månader och på den tiden har jag knappt tittat en handfull gånger, 2 gånger med henne.

  • Bagarns pöjk

    Tittar mer på porr under perioder då jag inte har så mycket sex. Ju mer sex jag har desto mindre killar jag på porr.

  • Anonym (Jodå)

    Är en man som är sjukt visuell av mig. Tittar porr varje gång jag ska onanera.

    Att titta på porr för mig är lika som att använda den bästa sexleksaken eller onanera utan att röra könsorganet. Det går säkert att komma i båda fallen men resultatet är som natt o dag.

    Jag behöver se för att gå igång.

  • Anonym (Hmm)

    Mindre och mindre med tilltagande ålder kanske ,,
    Behöver inte porr, får det jag behöver av min klimakterie-särbo.
    Räcker för mig!

  • Anonym (Jodå)

    Men det tråkiga är att det här förstår sällan tjejer. De är så mycket oftare inte så visuellt inriktade. Finns vissa men inte en majoritet. Jag tror tjejer har svårt o sätta sig in i hur det är att vara så beroende av att se något för att få en bra upplevelse sexuellt. Misstänker att de försöker applicera deras egna erfarenheter o tror det ska va samma för män.

  • Pinnen2
    Inte speciellt mycket, den mesta porren är rena skräpet tycker jag. Det är nästan bara amatörporr som kan egga mig. Om den är bra gjord. Vill se och höra kvinnans njutning mer än se kön som dunkar mot varandra.
  • Anonym (Mannen)

    Tittar då och då. Helst hemmagjorda klipp, och inget med skådisar. Får lite inspiration till att variera sexet. Typen av sex varierar, men för tillfället blir det trekanter (par som raggar upp tjej el kille) eller lätt dominans med fokus på tjejens njutning. Finns klar risk att tittandet kan triggas upp så kollar därför inte mer än nån gång i månaden

  • bro37

    brukade kolla på mer men jag har tröttnat. kollar på någon bra film då och då. annars kör jag med något annat

  • Anonym (PorrPillan85)

    Japp. varje gång jag onanerar. Killen min gör det åxå i samband med onani. Vi gör det åxå ibland gememsamt till vårt sex.. vi kollar ofta på cumshots då vi älskar det.

  • Freddie K

    Jag kollar på porr nästan dagligen. Det gör jag för att jag känner mig ensam och kåt så klart. Är jag i ett förhållande så kollar jag också på porr, men inte lika mycket.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Kollar du på porr?