• Sun 3 Oct 2021 21:31
    1315 visningar
    7 svar
    7
    1315

    Snapchat expert sökes

    Varför ändras det från smile gubbe till gult hjärta fastän vi inte skrivit till varandra på 2 veckor?

    ÄR det någon som vet orsaken ?

    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Snapchat expert sökes
  • Blommi­se
    Sun 3 Oct 2021 21:38
    #1

    Det är snapchat som laggar och visar fel ibland.

    Ibland kan det till exempel stå att någon har öppnat en snap som man inte ens har skickat. typ "öppnade en snap för 11 timmar sedan" när man inte alls skickat något.

    Hoppas mitt svar hjälper!

  • Blommi­se
    Sun 3 Oct 2021 21:38
    #2

    Det är snapchat som laggar och visar fel ibland.

    Ibland kan det till exempel stå att någon har öppnat en snap som man inte ens har skickat. typ "öppnade en snap för 11 timmar sedan" när man inte alls skickat något.

    Hoppas mitt svar hjälper!

  • Blommi­se
    Sun 3 Oct 2021 21:38
    #3

    Det är snapchat som laggar och visar fel ibland.

    Ibland kan det till exempel stå att någon har öppnat en snap som man inte ens har skickat. typ "öppnade en snap för 11 timmar sedan" när man inte alls skickat något.

    Hoppas mitt svar hjälper!

  • Sun 3 Oct 2021 22:46
    #4

    ok. jag har skickat snap men personen har inte öppnat ännu. Men efter snapen har det ändrats till gult hjärta . från smile gubbe .

    Mysko ?

    Tänker så här att det borde vara tvärtom :) . Men det är ju trevligt med ett hjärta . Kanske den här varit inne på snapen men ej öppnad meddelandet .

  • Sun 3 Oct 2021 22:47
    #5

    ok. jag har skickat snap men personen har inte öppnat ännu. Men efter snapen har det ändrats till gult hjärta . från smile gubbe .

    Mysko ?

    Tänker så här att det borde vara tvärtom :) . Men det är ju trevligt med ett hjärta . Kanske den här varit inne på snapen men ej öppnad meddelandet .

  • Mon 4 Oct 2021 05:44
    #6

    Smiley gubbe betyder att personen ör din bästavän dvs på din bästavän lista. Gult hjärta betyder att ni båda är varandras allra första bästavän.

  • Mon 4 Oct 2021 07:06
    #7

    ok. Det låter fint .

    Men roligt att det stannar kvar medan andra vänners emoji försvinner fastän vi skapat lika mkt.

Svar på tråden Snapchat expert sökes