• Anonym (Undrar?)

    Olika trång fitta?

    Hej!

    Det här är frågor till er killar. Upplever ni att tjejer är olika trånga och sköna i underlivet? Om svaret är ja, vad beror det på? Knipförmågan? Skönare om det är blött? Eller om hon är extra trång? Är trång alltid skönare eller?

    Ni som haft trekant med två tjejer, har ni upplevt att ena tjejen är skönare och att ni hellre vill knulla henne? Jag vill nämligen ha en trekant med min kille och en brud.. men är rädd att han ska tycka hon är skönare än mig o typ komma direkt?

    Jag är rätt smal och vältränad och har inte fört barn men upplever inte mig som trång. Har aldrig pullat en tjej som har inget att jämföra med? Men får in flera fingrar utan att vara upphetsad, och min kille som har rätt stor kommer in direkt utan att kämpa.

  • Svar på tråden Olika trång fitta?
  • Anonym (sexy)

    Dom tjejer jag har legat med har känts ganska lika även de som har fött barn .

  • Hotelliggaren

    Kvinnor är väldigt olika och det går för det mesta inte att se utanpå så att säga. Som du säger, smal vältränad behöver inte vara trång o vice versa. Upplever heller inte att barnafödande gör henne mer glapp.....

    Generellt är ju en lagom trång det skönaste, men handlar så mkt om vätan, vinkeln osv.... Tror inte du behöver vara orolig att din kille ska skjuta av misstag. Om han är lite ovan lär han vara hyggligt nervös och det brukar göra att man klarar en längre stund.

  • Anonym (Störtkåt)

    Du behöver inte oroa dig för att du är mindre skön. Skulle han komma fortare är det troligen för att hela situationen är så sexig att han inte pallar hålla emot...inte att hon är skönare än dig.

  • Anonym (kamrat)

    Det är absolut olika. Har varit med tjejer som är så tajta att det nästan gör ont, och tjejer som jag kan få in kuken plus ett par fingrar utan problem. 

    Nu har jag stadgat mig, och min tjej har fött två barn. Det är stor skillnad efter det, hon är inte alls lika tajt längre, det säger hon själv också. Hon brukade få orgasm av penetrationssex, men nu behövs klitorisstimulans. 

  • Vrile

    Trång och rymlig fitta kan vara samma kvinna vid olika tillfällen men vissa har liksom obekväma skav inuti sig som jag inte gillar.. har säkert med fejkad lust att göra

  • Anonym (Störtkåt)
    Vrile skrev 2021-10-06 01:39:45 följande:

    Trång och rymlig fitta kan vara samma kvinna vid olika tillfällen men vissa har liksom obekväma skav inuti sig som jag inte gillar.. har säkert med fejkad lust att göra


    Och du kör på ändå?
  • Anonym (Man 50)

    Det är jättestor skillnad mellan olika fittor. Den största jag varit med var så rymlig att jag inte kunde känna väggarna ordentligt, det var som två handflator och jag bara gled runt mellan dem. Och hon hade inte ens fött barn. Min nuvarande partner är trång och det är skönare fast i ärlighetens namn är det mer situationen som är viktigast. Hade ett ex som blev väldigt blöt och det gjorde att det inte kändes så mycket. Utan kondom är det inte så viktigt hur trång fittan är, med kondom ska den helst vara lite trängre för att det ska vara riktigt skönt. Din kille kommer antagligen komma på en gång när han tränger in i den andra tjejen för att situationen är så upphetsande, men det har nog inget med dig att göra eller att hon är skönare.

  • Anonym (Jenn)

    Jag har gått ner i vikt pga. en ätstörning och min kille vill inte ligga med mig nu för min fitta är hård och tom inuti. Som en ballong. Trång kant och tom inuti. Tror att smala kvinnor inte är trånga.

  • Anonym (ry)

    Ja det är en stor skillnad mellan olika personer. Förmodligen lika stor skilldnad som en kuk på 8cm och en på 20.

    Barnafödande tror jag inte spelar så stor roll egentligen om man gör knipövningar. Vet iaf två som blev tajtare efter dom hade fött barn.

  • Anonym (Lite för liten erfarenhet)

    Själv har jag lite för lite erfarenhet av olika vaginor för att kunna uttala mig tvärsäkert i ämnet, mer än att de två olika vaginor jag besökt kändes väldigt välkomnande och trevliga.

    Men jag har en vän som besökt över 100 vaginor som hävdar bestämt att han kan känna i vaginan om hon fött två barn eller fler (samt färre) genom penisen. 0-1 barn är tydligen omöjligt att känna skillnad på men 2 eller fler och vaginan känns sämre.

Svar på tråden Olika trång fitta?