• Anonym (TS)

Blir man tightare av att inte ha sex på länge?

Om vi tänker att en tjej är utan penetrativt sex länge, flera år, men fortsätter med knipövningar, kommer hon då kännas tightare än en tjej som haft regelbundet sex dessa år?

Alltså, blir man tightare av att leva i celibat?

• Svar på tråden Blir man tightare av att inte ha sex på länge?
  • Anonym (tajta tatjana)

Blir en kuk mindre av att inte använda den?

• Anonym (TS)
    Anonym (tajta tatjana) skrev 2021-10-06 13:05:30 följande:

Ja inte vet jag men troligen inte. Det är dock inte så mycket muskler som påverkar storleken av en kuk som det är av en fitta. Jag tänker att musklerna inte blir uttöjda om man inte har penetrativt sex.
  • Anonym (Optimalt är nog)

Optimalt för tighthet är nog att ha samlag ofta med en man med liten penis (liten för att minimera töjning) samtidigt som du klämmer åt musklerna så hårt du kan runt den lille upprepade ggr under samlaget.

Mindre fokus på njutning, mer på att försöka klämma sönder den lille penisen. Det är huvudsyftet med sexandet. När mannen börjar säga "Aj!" "Släpp!" eller liknande, alternativt får blånader på sin lille penis är vaginan stram, supertight och superstark.

Då kan du sedan underhålla styrkan med knipövningar.

Finns säkert nån man med liten penis som mer än gärna låter dig använda hans lille penis att träna på.

• Anonym (Snäckan)

Tycker jag är lite extra tight ibland. Så ja det stämmer. Efter ett ligg återgår det till det "vanliga"

• Anonym (Lena)

Vad är det för knäpp jämförelse?

Tycker absolut att jag blivit tightare när jag inte haft sex på länge. Även när jag återigen efter några år träffade mitt välutrustade ex hade så kändes det enorm skillnad gentemot när vi var ett par.

• Anonym (Kule Kukulajnen)

Ja! Används inte svällkropparna så minskar den. Med tiden går det att träna upp svällkropparna så den blir samma storlek igen så det är inte permanent. Lika så med en fitta, om den inte töjs ut under en tid blir den tightare men den går också att träna upp igen.
  • Anonym (Okunskapen bländar)
    Anonym (Kule Kukulajnen) skrev 2021-10-06 19:16:07 följande:

Ja! Används inte svällkropparna så minskar den. Med tiden går det att träna upp svällkropparna så den blir samma storlek igen så det är inte permanent. Lika så med en fitta, om den inte töjs ut under en tid blir den tightare men den går också att träna upp igen.

Men svällkropparna fylls varje gång du får stånd så det resonemanget håller inte.
  • Anonym (W)

Tror många skulle tjäna på att lära sig basic kunskap om vardera kön och hur deras kroppar funkar sexuellt. Eller bara... haft bättre sexualkunskap.

• Anonym (Okunskapen bländar)
    Anonym (W) skrev 2021-10-06 19:33:03 följande:

Tror många skulle tjäna på att lära sig basic kunskap om vardera kön och hur deras kroppar funkar sexuellt. Eller bara... haft bättre sexualkunskap.

Ja....man blir ju brydd.
  • Anonym (W)
    Anonym (Okunskapen bländar) skrev 2021-10-06 19:33:45 följande:
    Ja....man blir ju brydd.
    Då har jag ändå ett syndrom där man faktiskt blir tightare vid inget sex/behandling men det är ju så otroligt ovanligt att det inte går att räkna med. Man blir helt klart mörkrädd över hur lite kunskap folk har.
  • Anonym (123)

Självklart fungerar det inte på det viset.

Låter som slutshaming. Att tjejer som knullar mycket blir slappa.

Slidan töjs inte ut av något så litet som en kuk. Snälla nån. Skärp er.

• Anonym (Det får man hoppas)

Kort svar, JA.
    Klart att du blir tightare av ett uppehåll, annars så skulle väl den aldrig återgå till sin form. Är uppehållet väldigt länge så kan den däremot även bli slappare av att muskulaturen minskar. Om du gör knipövningar samtidigt som du avstår så kommer den vara tightare än en som är aktiv.

Angående penisen, även om argumentet är underligt... JA. Den krymper om den inte används, som det mesta kring kroppen; Use it or lose it. Många pensionärer har mindre penisar av att de inte är lika lekfulla, och hormoner.

Svar på tråden Blir man tightare av att inte ha sex på länge?