• blacksugar78

    Apiforce till äl, hur många dagar?

    Hur många dagar åt ni Apiforce, innan ni fick ÄL? Innan ni fick positivt på stickan eller fast gubbe på CB äl test.

  • Svar på tråden Apiforce till äl, hur många dagar?
  • piiiggeliiin
    blacksugar78 skrev 2021-10-08 18:59:54 följande:

    Hur många dagar åt ni Apiforce, innan ni fick ÄL? Innan ni fick positivt på stickan eller fast gubbe på CB äl test.


    Vissa tar det bara fram till ÄL och vissa under hela cykeln fram till BIM, har man blivit gravid så slutar man annars kan man fortsätta. Jag körde hela cykeln och fick starkt utslag på ÄL (fast gubbe) dag 14 & 15 + mycket sekret i flera dagar. Upplever cykeln mycket mer stabil och fick en förhöjd basalkroppstemp vilket jag också önskade att åstadkomma.

    Många som plussar med Apiforce plussar på månad 1 alt 2, så nu hoppas jag på nästa månad :D 

    När har du ÄL?
  • blacksugar78

    Tror jag var otydlig. Jag vet hur man tar Apiforce och hur länge ????. Jag var bara nyfiken på hur länge andra tagit den mellan mensen och äl? Om de fick äl tidigare med Apiforce ????. Ska ha äl i slutet av oktober om jag har tur ????.

  • blacksugar78
    piiiggeliiin skrev 2021-10-08 19:41:31 följande:

    Vissa tar det bara fram till ÄL och vissa under hela cykeln fram till BIM, har man blivit gravid så slutar man annars kan man fortsätta. Jag körde hela cykeln och fick starkt utslag på ÄL (fast gubbe) dag 14 & 15 + mycket sekret i flera dagar. Upplever cykeln mycket mer stabil och fick en förhöjd basalkroppstemp vilket jag också önskade att åstadkomma.

    Många som plussar med Apiforce plussar på månad 1 alt 2, så nu hoppas jag på nästa månad :D 

    När har du ÄL?


    Tror jag var otydlig. Jag vet hur man tar Apiforce och hur länge . Jag var bara nyfiken på hur länge andra tagit den mellan mensen och äl? Om de fick äl tidigare med Apiforce. Ska ha äl i slutet av oktober om jag har tur.
  • Millis1

    Jag har ätit Apiforce i 2 1/2 månad nu och tar en varje morgon varje dag. Jag gör inga uppehåll alls då jag tror att det kan ställa till det lite med hormonerna och för mig så funkar det klockrent. Ägglossningen är tydligare och starkare nu än innan och kommer på dag 14 som den ska, så nu återstår det bara att se om jag plussar nästa gång????

Svar på tråden Apiforce till äl, hur många dagar?