• Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 19:59
    2525 visningar
    19 svar
    +1
    19
    2525

    Matchning igen med kille som "ghostat"

    Hade dejt med kille jag matchat med på tinder för c:a en månad sen. Vi hördes av på tinder en gång efter det, mitt initiativ. Han sa han ville ses igen på själva dejten men sval efteråt, tackade bara för mycket trevlig kväll efter att jag skrivit. Sex inblandat.

    Några dagar senare föreslog jag att träffas men fick inget svar. Tog bort matchningen c:a en vecka senare och skrev något sms om att han kunde bara säga om han inte ville ses igen, trots med spel. Inget svar men inget att svara på där heller kanske. När jag sedan gör profil på annan dejtingsajt, var han snabb med att trycka "gilla" på mig och jag gjorde likadant, det blev alltså matchning här också. Nu har en vecka gått och han har ej skrivit. Hur hade ni gjort? Jag kan tänka mig att skriva något men vet inte helt vad och han struntade ju i att besvara mitt förslag att ses på tinder, blev helt tyst.

  • Svar på tråden Matchning igen med kille som "ghostat"
  • Anonym (A)
    Mon 11 Oct 2021 20:09
    #1
    +1

    Ha lite självrespekt och avmatcha! Han vill bara ligga.

  • Anonym (Ander­s)
    Mon 11 Oct 2021 20:11
    #2

    Vad tänker du om att bli påsatt av honom?

  • Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 20:18
    #3
    Anonym (A) skrev 2021-10-11 20:09:34 följande:

    Ha lite självrespekt och avmatcha! Han vill bara ligga.


    Det var min tanke också. Blev osäker på om han kanske inte "vågar" då jag skrev ett besviket sms. Han har också haft en tuff tid tror jag just nu privat men borde ju ändå höra av sig på nåt sätt tycker man. Du har nog rätt.
  • Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 20:30
    #4
    Anonym (Anders) skrev 2021-10-11 20:11:05 följande:

    Vad tänker du om att bli påsatt av honom?


    Orkar nog inte enbart det med just honom.
  • Anonym (Elin)
    Mon 11 Oct 2021 20:31
    #5

    Varför tar du inte bort matchningen bara och går vidare? 

  • Mon 11 Oct 2021 20:37
    #6
    +1

    Hade han varit intresserad av att fortsätta att träffa dig så hade han ju chansen?
    Skit i honom!! 

  • KittyK­80
    Mon 11 Oct 2021 20:44
    #7

    Kanske han inte ens känner igen dig? Tråkigt nog händer det. Folk dejtar och ligger runt så mycket, att de ibland matchar med någon de redan legat med utan att ens inse det.

  • Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 20:45
    #8
    Anonym (Elin) skrev 2021-10-11 20:31:14 följande:

    Varför tar du inte bort matchningen bara och går vidare? 


    Vi har en viss connection eller vad man ska säga,sen längre tillbaks i tiden, det gör det svårt.

    Men ja jag borde det verkligen, ta bort honom. Tänkte att han kanske som sagt inte "vågar" höra av sig först då jag skickat ett besviket sms samt tänkte jag att jag kanske skulle höra hur han mår då han verkade ha det tufft 8ch samtidigt höra varför han la till mig då han inte hört av sig. Men det är nog långsökt.
  • Anonym (oooo)
    Mon 11 Oct 2021 20:48
    #9
    Greenflower skrev 2021-10-11 20:45:32 följande:
    Vi har en viss connection eller vad man ska säga,sen längre tillbaks i tiden, det gör det svårt.

    Men ja jag borde det verkligen, ta bort honom. Tänkte att han kanske som sagt inte "vågar" höra av sig först då jag skickat ett besviket sms samt tänkte jag att jag kanske skulle höra hur han mår då han verkade ha det tufft 8ch samtidigt höra varför han la till mig då han inte hört av sig. Men det är nog långsökt.
    Äh, han "gillade" för att han hoppas få ligga. Mer än så är det inte. Du grubblar för mycket. 
  • Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 20:50
    #10
    KittyK80 skrev 2021-10-11 20:44:12 följande:

    Kanske han inte ens känner igen dig? Tråkigt nog händer det. Folk dejtar och ligger runt så mycket, att de ibland matchar med någon de redan legat med utan att ens inse det.


    Tänkte också på det men jag har samma bilder på Facebook och han vet vad jag har för

    fb-sida. Sen tror jag att om han nu raggar och inte sett det var jag hade han nog redan skrivit. Han skrev snabbt efter matchning på tinder.
  • Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 20:52
    #11

    Ni har rätt. Det blir avmatchning nu. Tack för alla inputs!

  • Anonym (Th)
    Mon 11 Oct 2021 21:02
    #12
    +1
    Greenflower skrev 2021-10-11 20:52:31 följande:

    Ni har rätt. Det blir avmatchning nu. Tack för alla inputs!


    Bra val!
  • Anonym (Elin)
    Mon 11 Oct 2021 21:06
    #13
    -1
    Greenflower skrev 2021-10-11 20:45:32 följande:
    Vi har en viss connection eller vad man ska säga,sen längre tillbaks i tiden, det gör det svårt.

    Men ja jag borde det verkligen, ta bort honom. Tänkte att han kanske som sagt inte "vågar" höra av sig först då jag skickat ett besviket sms samt tänkte jag att jag kanske skulle höra hur han mår då han verkade ha det tufft 8ch samtidigt höra varför han la till mig då han inte hört av sig. Men det är nog långsökt.
    Hmm det kan nog vara långsökt. 
    Men man tycker ju att folk kan ha lite hyfs och åtminstone höra av sig och säga att man mår bra även om de har det skitjobbigt. 
    Du vet, du skulle också kunna höra av dig och berätta hur du har det och sen kan du jävlas tillbaka och ta bort honom. 

    Det där med en viss connection förstår jag inte riktigt. Vad menar du egentligen? 
  • Greenf­lower
    Mon 11 Oct 2021 21:19
    #14
    +1
    Anonym (Elin) skrev 2021-10-11 21:06:07 följande:

    Hmm det kan nog vara långsökt. 

    Men man tycker ju att folk kan ha lite hyfs och åtminstone höra av sig och säga att man mår bra även om de har det skitjobbigt. 

    Du vet, du skulle också kunna höra av dig och berätta hur du har det och sen kan du jävlas tillbaka och ta bort honom. 

    Det där med en viss connection förstår jag inte riktigt. Vad menar du egentligen? 


    Vi träffades ytligt för 20 år sen typ i ett helt annat sammanhang. Orkar inte gå in på det tror jag.
  • Anonym (Elin)
    Mon 11 Oct 2021 21:38
    #15
    +1
    Greenflower skrev 2021-10-11 21:19:36 följande:
    Vi träffades ytligt för 20 år sen typ i ett helt annat sammanhang. Orkar inte gå in på det tror jag.
    Ah är det så.... Som det redan har sagts ta bort honom han vill bara ligga med dig. Have some self respect sister!
  • Anonym (Snäck­an)
    Tue 12 Oct 2021 01:32
    #16
    KittyK80 skrev 2021-10-11 20:44:12 följande:

    Kanske han inte ens känner igen dig? Tråkigt nog händer det. Folk dejtar och ligger runt så mycket, att de ibland matchar med någon de redan legat med utan att ens inse det.


    Har märkt det när jag matchat med samma personer vid olika tillfällen. De känner inte igen mig...lite obehagligt. Vissa har jag pratar ganska myckey med.
  • Anonym (A)
    Tue 12 Oct 2021 08:29
    #17
    Anonym (oooo) skrev 2021-10-11 20:48:36 följande:
    Äh, han "gillade" för att han hoppas få ligga. Mer än så är det inte. Du grubblar för mycket. 
    Precis. Han räknar med ett lättfångat ligg.

    BRA att du avmatchat honom ts!
  • Anonym (Kk)
    Tue 12 Oct 2021 08:52
    #18
    Greenflower skrev 2021-10-11 20:45:32 följande:

    Vi har en viss connection eller vad man ska säga,sen längre tillbaks i tiden, det gör det svårt.

    Men ja jag borde det verkligen, ta bort honom. Tänkte att han kanske som sagt inte "vågar" höra av sig först då jag skickat ett besviket sms samt tänkte jag att jag kanske skulle höra hur han mår då han verkade ha det tufft 8ch samtidigt höra varför han la till mig då han inte hört av sig. Men det är nog långsökt.


    Hur mycket är du beredd att förnedra dig själv för en "viss connection"?
  • Anonym (Elin)
    Tue 12 Oct 2021 11:07
    #19
    +2
    Anonym (Kk) skrev 2021-10-12 08:52:15 följande:
    Hur mycket är du beredd att förnedra dig själv för en "viss connection"?
    Tror att hon har fattat! Ibland behöver man bara skriva av sig för att man av olika anledningar inte vill prata med någon närstående.
    Så fort man öppnar käften här på FL så är ju risken stor att man blir kallad för korkad eller lågt begåvad och blir kränkt hit och dit med olika kommentarer. Det är som att det sitter stora nättroll som har skaffat sig ett enormt missbruk här och bara skriver genom olika konton för att tillfredsställa sitt eget behov.  
Svar på tråden Matchning igen med kille som "ghostat"