• Anonym (Klas Klätte­rmus)
    Tue 12 Oct 2021 07:48
    13081 visningar
    51 svar
    51
    13081

    När vill du som tjej helts ha oralsex?

    Tjejer, kvinnor se hit!

    När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?
  • Anonym (Wow)
    Tue 12 Oct 2021 09:21
    #1
    +1

    Väldigt intressant fråga. Kom igen kvinnor, svara för allas bästa

    Självklart är det nog individuellt, men det ger trots allt lite riktmärken.

  • Anonym (Wow)
    Tue 12 Oct 2021 09:23
    #2
    +1

    Lägg till ett alternativ. "Män, för att se resultat."

  • Anonym (Tunga­)
    Tue 12 Oct 2021 10:31
    #3
    Anonym (Wow) skrev 2021-10-12 09:23:19 följande:

    Lägg till ett alternativ. "Män, för att se resultat."


    Ja det vore bra. Jag är inte intresserad över hur andra kvinnor vill men tror män behöver se det.
  • Anonym (Först då)
    Tue 12 Oct 2021 10:33
    #4

    Startar gärna med det så jag får komma :)

  • Anonym (Klas Klätte­rmus) Trådstartaren
    Tue 12 Oct 2021 10:34
    #5
    +1
    Anonym (Wow) skrev 2021-10-12 09:23:19 följande:

    Lägg till ett alternativ. "Män, för att se resultat."


    Du kan klicka visa resultat för att se detta.
  • Anonym (Aldri­g)
    Tue 12 Oct 2021 10:40
    #6

    Aldrig eftersom jag inte gillar det.

  • Anonym (olika­)
    Tue 12 Oct 2021 11:27
    #7

    Vill bli överraskad under sex och gärna olika varje gång. Jag vill gärna ha flera gånger under ett samlag. Att man växlar mellan olika aktiviteter, att mannen håller mig på bristningsgränsen länge när man har sex. Ibland vill jag inte alls ha oralsex eller kladdigt sex. Mest hångla och sen en snabbis.

    Jag kommer väldigt sällan av oralsex men det är en bra triggare för att hålla kåtheten igång. Jag är en sån som helt kommer sist de gånger jag vill ha orgasm vilket inte är varje gång. Så det krävs av mannen att han kan ägna sig åt mig efter han kommit eller köra en gång till ganska fort.

  • Tue 12 Oct 2021 12:46
    #8

    För mig blir det lite konstigt när oralsex enbart ses som en del av något annat, och inte är ett mål i sig.
    Det är (antar jag, för det står inte), penetration som är det centrala, och allt det andra bara nån form av grej på vägen.

  • Anonym (Förut­bestäm­t)
    Tue 12 Oct 2021 13:59
    #9
    +3
    Tukt skrev 2021-10-12 12:46:56 följande:

    För mig blir det lite konstigt när oralsex enbart ses som en del av något annat, och inte är ett mål i sig.

    Det är (antar jag, för det står inte), penetration som är det centrala, och allt det andra bara nån form av grej på vägen.


    Jag håller med. Det är som att sex alltid måste gå till på ett förutbestämt sätt. Det är inpräntat. Jag ogillar begreppet förspel också.
  • Anonym (Klas Klätte­rmus) Trådstartaren
    Tue 12 Oct 2021 14:32
    #10
    Tukt skrev 2021-10-12 12:46:56 följande:

    För mig blir det lite konstigt när oralsex enbart ses som en del av något annat, och inte är ett mål i sig.

    Det är (antar jag, för det står inte), penetration som är det centrala, och allt det andra bara nån form av grej på vägen.


    Då måste jag ju fråga dig om du alltid, enbart har oralsex. Det låter nämligen så. I min värld så blandas smek med sug och slick, hångel och kyssar. Kuk i fittan eller i röv eller mun. Frågan är ställd på grund av att jag hört (i en podd) att vissa inte vill börja med att bli slickad då man är lite känslig och utan uppvärmning känns det inte så bra. Hört i samma podd så älskade den kvinnan att bli slickad närsomhelst.
Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?