• melici­a
    Wed 13 Oct 2021 18:43
    965 visningar
    3 svar
    3
    965

    Home and away

    Fler som följer?

  • Svar på tråden Home and away
  • Thu 28 Oct 2021 22:29
    #1

    Ja, jag gör det. Jag gillar australiska serier fast det här är inte den bästa.

    Det var så många ungdomar att jag blandade ihop dem. Och vilka var släkt med vilka? Sen dog flera, andra försvann på flykt från fängelse, ytterligare andra flyttade i serien. Nu har jag bättre koll.

    Men alla har kärleksproblem, de gör slut och hittar nån annan men faller ofta tillbaka till den första. Alla diskuterar alltid sina problem med alla. Hemligheter avslöljas ofta. Blir det bröllop så händer antingen något katastrofalt eller så säger bruden "I can't do this" och sticker.

    Nate och Denny var ju såå kära och han tog så bra hand om hennes son också. Och så stack hon plötsligt. Ingen logik alls. Antar att skådespelerskan ville göra något annat så då måste man skriva ut henne ur serien.

    Den vackra polisen Cat kan verkligen inte skilja sitt jobb från sina känslor för vänner och älskaren. Ständiga intriger för att varna älskaren, eftersom han inte bara begått brott tidigare utan även nu.

    Och mordet på Charlotte där den ena efter den andra misstänktes och släpptes. Det kändes som om de spelat krona och klave om vem som slutligen skulle vara mördaren. Den som ville ut ur serien, förstås.

    Till skillnad från i amerikanska serier får tjejer faktiskt göra abort. Olivia blev med barn med sin kille Hunter och gjorde abort för att hon tyckte att hon var för ung. Billie blev våldtagen men gjorde inte abort (men hon var åas äldre).

  • melici­a
    Fri 29 Oct 2021 15:33
    #2

    Har dock ej sett vart doktor killen försvunnit? Han hette väl Nate men han var väl ihop med hon som var ihop med Braxton innan den blonda vad hon nu hette

  • melici­a
    Fri 29 Oct 2021 15:34
    #3

    Jäkla efter ligger dock 12.30 avsnitten på förmiddag jämfört med de på play. där är matt fortfarande kvar

Svar på tråden Home and away