• Deeds69

Tips på sidor med sexnoveller?

Jag tycker att läsa sexnoveller är bra mycket mer upphetsande att läsa än vad porr är. Skriver även en del själv. Har googlat en del efter sidor som har såna noveller, men det verkar lite svårt att hitta de som är aktiva. Visst har jag hittat en och annan, men de verkar mest inaktiva. Det går att läsa de noveller som finns där, men det går inte att lägga upp nya, bla för att det inte verkar finnas nån som granskar dem innan publicering. Sexnovell.se är ett sånt exempel. Är det nån som har nåt bra tips på nån aktiv sida där jag kan publicera mina noveller?

• Svar på tråden Tips på sidor med sexnoveller?
  • Limpo

Det är mysigt både att läsa och skriva själv. Jag har på den tiden skrivit i både Lektyr och Fin aktuellt. Fick positivt gensvar från många där.

• Anonym (Undrande läsare)

Hej

Har varit flitig läsare på minasynder.se

Det verkar dock som att den sidan har gått samma väg som en del andra mysiga sidor. Är det någon som har en aning om vad som har hänt, eller om de bara har flyttat, alternativt skapat en ny?

Skulle vara väldigt tacksam för svar.

• Nutid

Literotica.com  är bästa stället.
    Tycker du att det är jobbigt med engelska finns det translator i webbläsaren.
    I vilket fall finns det väldigt mycket noveller 

• Anonym (Gillar att läsa)
    Anonym (Undrande läsare) skrev 2022-01-30 20:02:09 följande:

Hej

Har varit flitig läsare på minasynder.se

Det verkar dock som att den sidan har gått samma väg som en del andra mysiga sidor. Är det någon som har en aning om vad som har hänt, eller om de bara har flyttat, alternativt skapat en ny?

Skulle vara väldigt tacksam för svar.

Den verkar död. Ingen aning om vad som hänt
  • Anonym (Sun)

Jag saknar också minasynder. Särskilt en äldre kvinna jag hade kontakt med där. 
    Ser du det här så skriv till mej på wickr: sunka6

• Anonym (Klarice)

Erotiska bubblan

• Anonym (Sun)

Erotiska bubblan har inte lika extrema noveller som dom jag gillar att läsa tyvärr

• Anonym (Undrande läsare)
    Anonym (Sun) skrev 2022-02-20 10:08:42 följande:

Erotiska bubblan har inte lika extrema noveller som dom jag gillar att läsa tyvärr

Samma här, även om det inte bara var de mest extrema som tilltalade mig. 

Har några sparade dock, just på grund av det som har hänt med Minasynder.

Någon som har erfarenhet av Darkside? Är det värt att signa upp sig? 
  • Anonym (Gillar att läsa)
    Anonym (Undrande läsare) skrev 2022-03-02 18:29:18 följande:
    Samma här, även om det inte bara var de mest extrema som tilltalade mig. 

Har några sparade dock, just på grund av det som har hänt med Minasynder.

Någon som har erfarenhet av Darkside? Är det värt att signa upp sig? 
    Det finns mycket på DS, om det sedan är vad du gillar, får du nog avgöra själv, när du har registrerat dig.
Svar på tråden Tips på sidor med sexnoveller?