• Anonym (TS)

    Agglossning efter tidigt missfall-oro

    Plussade 27.8, Fick missfall, eller ja vad man skall kalla det den 28.8. Som en vanlig mens. Fick antagligen positivt på äglossnings test 11.9, (då var båsa streckena nästan lika starka).  Plussade sedan super svagt drygt en vecka senare. Om jag räknar missfallet som en mens, borde jag vara i v 6+6. Men var på vul i onsdags, och då daterades jag -3 dagar. Vilket självklart oroar mig extremt. Vet att det e lite fånigt.

    E det vanligt att ägget lossnar nån dag efter att testet e pos? Och kan ett super tidigt missfall, eller kemisk graviditet försena ägglossningen?

  • Svar på tråden Agglossning efter tidigt missfall-oro
  • Anonym (G.)

    Jag har alltid varit kortare gången än jag trott vid alla vul i den veckan. Med yngsta sonen fanns inte ens ett foster i v 6+ men två veckor senare fanns det med hjärtslag och i rätt vecka. I denna graviditet blev var jag oxå -3 dagar på vul i v 6+. Är nu i v 22 och bebis har varit lite mindre än bf utefter räkning från mens.

    Jag har inte tagit äl-test men tänker att det är väll vara en indikation på att äl är på väg inte en garanti för att ägget släpper just där och då?

Svar på tråden Agglossning efter tidigt missfall-oro