• Anonym (Kajsa)

    Svagt puls 9 dagar efter mens? Foto

    Har börjat äta tabletter under mensen som kikar igång ägglossningen. Sista måndagen var för 9 dagar sedan. Tog ett testa tidigt graviditets test idag för var nyfiken och fick ett svagt plus på testa tidigt från gravidkollen. Eller inbillar jag mig?

  • Svar på tråden Svagt puls 9 dagar efter mens? Foto
  • Anonym (Neg)

    Jag lyckas inte alltid se vad alla andra ser på dessa tester. Men tycker det ser helt negativt ut, och det är verkligen alldeles för tidigt för ett plus.

  • Anonym (Tålamod)

    9 dagar sen första mensdagen- då har du ju inte ens haft äl. 9 dagar sen sista pillret- äl i dagarna. Vänta med test tills BIM.

  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Tålamod) skrev 2021-10-16 15:17:27 följande:

    9 dagar sen första mensdagen- då har du ju inte ens haft äl. 9 dagar sen sista pillret- äl i dagarna. Vänta med test tills BIM.


    Enligt tabletterna jag tog så skulle jag få ägglossning mellan dag 11-15 i cykeln. Om man räknar efter första mensdagen. Har inte känt av något ägglossning heller.. men har en konstig känsla....
  • Anonym (Tålamod)
    Anonym (Kajsa) skrev 2021-10-16 15:44:24 följande:
    Enligt tabletterna jag tog så skulle jag få ägglossning mellan dag 11-15 i cykeln. Om man räknar efter första mensdagen. Har inte känt av något ägglossning heller.. men har en konstig känsla....
    Jamen, vad menar du med rubrikens 9 dagar efter mens och textens sista måndagen?  Vilken cd är du på egentligen? Har du tagit äl-test och fått positivt?
Svar på tråden Svagt puls 9 dagar efter mens? Foto