• Nyfikenhemlig

Sexchatt

Jag skulle vilja hitta en sida där man kan sexchatta. Alla sidor jag hittar när jag googlar är typ dejtingsajter men fokus på sex.

Jag vill hitta en sida som är fokus på sexCHATTANDE, inte nödvändigtvis att man träffas IRL.

Jag har inget emot att betala en slant för att slippa oseriösa, men när man betalar närmare 200:- för en veckas tjänst tycker jag det är rimligt att man kan filtrera bort exempelvis män (om man inte är intresserad av det, samt kvinnor som föredrar män). Jag gick med på en sida och betalade närmare 200:-

Efter att ha surfat runt på sidan närmare 45min hade jag inte stött på en profil där de var en kvinna som var intresserad av kvinnor. Utan bara profiler som utgav sig för att vara män samt kvinnor som var intresserad av män. (De är ju uppenbarligen inte intresserade av mig så varför ska de komma upp i mitt flöde). Samt att jag hade fått en tiotal meddelanden från män. När jag har angett i min profil att jag är kvinna och intresserad av kvinnor.

Eftersom jag söker sexchatt är jag också medveten om att det kan förekomma erotik bilder, men varför alla dessa dickpicks eller kukar som sprutar som profilbild. Varför kan man inte hitta en sida med seriösa profiler, bara för att man är intresserad av sexchatt privat med någon man tycker verkar intressant är man kanske inte intresserad av en stor skrevad fitta eller en sprutande kuk när man letar runt bland profiler.

Ställer jag för höga krav eller finns det någon seriös sida där jag kan hitta vad jag söker ?

• Svar på tråden Sexchatt
  • Readyforsex123

Good to know that girls also search for sex or sexchat online. But the wonderful part is that the websites would never allow you to get what you are searching for I guess, because you don't pay again if you get what you want. I feel there are many websites under one umbrella and with different starategies of fishing people!

I also paid to some but no luck, everything feels like an algorithm and allmost all are profiles created to fool people, like to increase your interest and make you feel you almost got it and get addicted!

What do you think? Direct message me if you want to talk more!

• Anonym (MAN)
    Nyfikenhemlig skrev 2021-10-16 22:52:38 följande:

Jag skulle vilja hitta en sida där man kan sexchatta. Alla sidor jag hittar när jag googlar är typ dejtingsajter men fokus på sex.

Jag vill hitta en sida som är fokus på sexCHATTANDE, inte nödvändigtvis att man träffas IRL.

Jag har inget emot att betala en slant för att slippa oseriösa, men när man betalar närmare 200:- för en veckas tjänst tycker jag det är rimligt att man kan filtrera bort exempelvis män (om man inte är intresserad av det, samt kvinnor som föredrar män). Jag gick med på en sida och betalade närmare 200:-

Efter att ha surfat runt på sidan närmare 45min hade jag inte stött på en profil där de var en kvinna som var intresserad av kvinnor. Utan bara profiler som utgav sig för att vara män samt kvinnor som var intresserad av män. (De är ju uppenbarligen inte intresserade av mig så varför ska de komma upp i mitt flöde). Samt att jag hade fått en tiotal meddelanden från män. När jag har angett i min profil att jag är kvinna och intresserad av kvinnor.

Eftersom jag söker sexchatt är jag också medveten om att det kan förekomma erotik bilder, men varför alla dessa dickpicks eller kukar som sprutar som profilbild. Varför kan man inte hitta en sida med seriösa profiler, bara för att man är intresserad av sexchatt privat med någon man tycker verkar intressant är man kanske inte intresserad av en stor skrevad fitta eller en sprutande kuk när man letar runt bland profiler.

Ställer jag för höga krav eller finns det någon seriös sida där jag kan hitta vad jag söker ?

Du har uppgett kvinna är du d i verkligheten, för annars får du inte upp andra kvinnor.
  • SG Eng

Jag tycker att sexchatt fungerar bäst över kik eller wickr.

De trevligaste chattstunderna jag haft, har varit med kvinnor jag kommit i kontakt med här.

Har börjat med att vi haft något gemensamt att prata om. Ibland klickar man och det ena leder till det andra....

• Tukt

Det du söker, TS, finns inte. Så luta lägg tid på att leta efter det.
    Du har helt enkelt för många parametrar med i dina önskemål för det ska funka.

• exandthecity
    Om du överväger Facebook/messenger så var beredd på att det kan medföra liiiite obehagligheter.
    Jag (heteroman) hade en fin sexchatt där en gång med en tjej (som jag dessförinnan chattat mycket med icke-sexuellt och jag visse att hon inte var fejk).
    Ca en halvtimme efter att chatten avslutats kommer meddelande på messenger från en kvinnoprofil med texten Får jag suga din kuk? och sedan en länk (som jag såklart inte klickade på)

Uppenbarligen är det scammers som hackat FB:s system på något sätt och märkt att jag sexchattat och då identifierat mej som potentiellt offer. 
  • Nyfikenhemlig
    Anonym (MAN) skrev 2021-10-17 11:19:35 följande:

Du har uppgett kvinna är du d i verkligheten, för annars får du inte upp andra kvinnor.

Anonym (MAN) skrev 2021-10-17 11:19:35 följande:

Ja det är jag. Och även om ja inte skulle vara det, hur skulle de kunna veta om jag inte är det ?
  • Nyfikenhemlig
    SG Eng skrev 2021-10-17 11:25:52 följande:

Jag tycker att sexchatt fungerar bäst över kik eller wickr.

De trevligaste chattstunderna jag haft, har varit med kvinnor jag kommit i kontakt med här.

Har börjat med att vi haft något gemensamt att prata om. Ibland klickar man och det ena leder till det andra....

Okej, trodde kik var ett vanligt chatt program för att chatta med personer man redan känner. Visste inte att man kunde träffa nya folk där

Wickr har jag inte koll på. Får testa det.
  • SG Eng
    Nyfikenhemlig skrev 2021-10-17 18:42:12 följande:

Okej, trodde kik var ett vanligt chatt program för att chatta med personer man redan känner. Visste inte att man kunde träffa nya folk där

Wickr har jag inte koll på. Får testa det.

Du läste nog inte mitt inlägg så noga, eller så var jag otydlig. Första kontakten har skett här på FL.
  • Nyfikenhemlig
    SG Eng skrev 2021-10-17 18:55:30 följande:

Du läste nog inte mitt inlägg så noga, eller så var jag otydlig. Första kontakten har skett här på FL.

Hihi ok, var nog jag som fattade fel då. Okej men här alltså, hur träffar man folk här på denna sida där? Är det liksom okej att lägga ut "annonser" här.
  • Anonym (Kvinna 40+)
    Nyfikenhemlig skrev 2021-10-17 21:26:33 följande:

Hihi ok, var nog jag som fattade fel då. Okej men här alltså, hur träffar man folk här på denna sida där? Är det liksom okej att lägga ut "annonser" här.

Oftast börjar man skriva i nån tråd som sen går över till pm. Går ju inte att skicka bilder i pm så då brukar många vilja ta det vidare på tex kik.

Finns inte en flörtig stämning blir det inte nåt. Inte för min del iaf:)
Svar på tråden Sexchatt