Sexchatt
Jag skulle vilja hitta en sida där man kan sexchatta. Alla sidor jag hittar när jag googlar är typ dejtingsajter men fokus på sex.
Jag vill hitta en sida som är fokus på sexCHATTANDE, inte nödvändigtvis att man träffas IRL.
Jag har inget emot att betala en slant för att slippa oseriösa, men när man betalar närmare 200:- för en veckas tjänst tycker jag det är rimligt att man kan filtrera bort exempelvis män (om man inte är intresserad av det, samt kvinnor som föredrar män). Jag gick med på en sida och betalade närmare 200:-
Efter att ha surfat runt på sidan närmare 45min hade jag inte stött på en profil där de var en kvinna som var intresserad av kvinnor. Utan bara profiler som utgav sig för att vara män samt kvinnor som var intresserad av män. (De är ju uppenbarligen inte intresserade av mig så varför ska de komma upp i mitt flöde). Samt att jag hade fått en tiotal meddelanden från män. När jag har angett i min profil att jag är kvinna och intresserad av kvinnor.
Eftersom jag söker sexchatt är jag också medveten om att det kan förekomma erotik bilder, men varför alla dessa dickpicks eller kukar som sprutar som profilbild. Varför kan man inte hitta en sida med seriösa profiler, bara för att man är intresserad av sexchatt privat med någon man tycker verkar intressant är man kanske inte intresserad av en stor skrevad fitta eller en sprutande kuk när man letar runt bland profiler.
Ställer jag för höga krav eller finns det någon seriös sida där jag kan hitta vad jag söker ?