• Anonym (systeryster)

Tycker ni kvinnor att det är skönt med samlag?

Som rubriken låter. Tycker ni kvinnor det är skönt med samlag och då menar jag bara samlag, alltså inte stimulering av clitoris samtidigt. Själv tycker jag att ett samlag är jättetrist. Vill bara att det ska ta slut. Har sedan många år bara annan sorts sex med min partner och är väldigt nöjd med det.

• Svar på tråden Tycker ni kvinnor att det är skönt med samlag?
  • Anonym (Kvinna)

Enbart penetration är helt ointressant för min fysiska njutning. Men det är såklart skönt att få mannen att njuta.

• Anonym (Catten)

Jag klarar mig inte utan penetration, det är det viktigaste för mig!

• Fjäril kär

Samlaget är för mig den ultimata njutningen eftersom den stimulerar alla mina sinnen. Så intimt nära man är varandra då i ett samlag är det närmsta man nånsin kommer någon annan person. Kyssarna som skapar pirret och väcker åtrån och öppnar kroppen för peniaen. Alla känselnerver som sänder rysningar genom kroppen när penisen sakta rör sig. Den eggar och bygger stämning och pockar på att min kropp ska röra sig. Det är häftigt att mötas i den gemensamma njutningen och tillsammans hjälpas åt att nå orgasmen.

Sex och samlag handlar inte om en klinisk orgasm så snabbt som möjligt utan om närhet, åtrå, kåthet, lekfullhet och intim närhet.

Jag är inte tillfredsställd om jag inte får samlag. Att inte få ligga känns som att bli avvisad.

• Anonym (Nappy)

Penetration är så skönt och jag vill inte ha sex utan det. Visst händer det att jag har sex utan penetration ibland men det känns inte lika skönt och jag blir inte lika tillfredsställd. Sen är det givetvis inte bara penetration, det är en del av sexet. Det är smek, oralsex och allt möjligt. 

• Anonym (Upplevs)

Upplevs det alltid så att det inte är skönt?

• Guldnovan
    Fjäril kär skrev 2021-10-17 12:12:46 följande:

Samlaget är för mig den ultimata njutningen eftersom den stimulerar alla mina sinnen. Så intimt nära man är varandra då i ett samlag är det närmsta man nånsin kommer någon annan person. Kyssarna som skapar pirret och väcker åtrån och öppnar kroppen för peniaen. Alla känselnerver som sänder rysningar genom kroppen när penisen sakta rör sig. Den eggar och bygger stämning och pockar på att min kropp ska röra sig. Det är häftigt att mötas i den gemensamma njutningen och tillsammans hjälpas åt att nå orgasmen.

Sex och samlag handlar inte om en klinisk orgasm så snabbt som möjligt utan om närhet, åtrå, kåthet, lekfullhet och intim närhet.

Jag är inte tillfredsställd om jag inte får samlag. Att inte få ligga känns som att bli avvisad.

Håller med till 1000 % och det trots att jag är en av de som aldrig fått orgasm under samlag. Inte med en man öht men det var inte ämnet här.

Resten är nice men bäst av allt är en man i mig...
  • Anonym (qqq)
    Anonym (systeryster) skrev 2021-10-17 11:51:39 följande:

Som rubriken låter. Tycker ni kvinnor det är skönt med samlag och då menar jag bara samlag, alltså inte stimulering av clitoris samtidigt. Själv tycker jag att ett samlag är jättetrist. Vill bara att det ska ta slut. Har sedan många år bara annan sorts sex med min partner och är väldigt nöjd med det.

Det ger mig inte så mycket, så jag får väl svara "nja". Det är inte oskönt som i att det skulle göra ont eller så, men det ger mig inte något sexuellt om man inte stimulerar annat. Det det ger mig är närheten med min partner. 
    Enbart samlag, om vi nu tänker bara på in-och-ut så ger det mig fysiskt inte mer än om nån tex skulle stryka mig över en arm. 

Tur jag har en partner som förstår mig och vi har underbart sex. 
  • Anonym (Ann)
    Guldnovan skrev 2021-10-17 12:23:05 följande:

Håller med till 1000 % och det trots att jag är en av de som aldrig fått orgasm under samlag. Inte med en man öht men det var inte ämnet här.

Resten är nice men bäst av allt är en man i mig...

Kan bara instämma i allt!
  • Guldnovan
    Anonym (Ann) skrev 2021-10-17 20:40:33 följande:

Kan bara instämma i allt!

Jaaa finns inget bättre!!!
Svar på tråden Tycker ni kvinnor att det är skönt med samlag?