• Anonym (L)

Ni undrar varför era kvinnor tillslut får nog ?!

Till att börja med , nej jag vet att alla män inte är sådana men MÅNGA. Jag har sett det så många gånger nu.

Ni slappar till det , kvinnan får sköta och tänka på allt. Sen har ni mage att gnälla när vi säger nej till sex. När vi inte är sugna för ni lyfter fan aldrig ett finger, men gnälla på oss kan ni gärna. Tro fan man inte är sugen och får nog tillslut. Fy fan ännu en gång blir det samma visa. Nu ska jag leva ensam!

• Svar på tråden Ni undrar varför era kvinnor tillslut får nog ?!
  • Anonym (Baudelaire)
    Anonym (L) skrev 2021-10-17 20:16:09 följande:
    Till att börja med , nej jag vet att alla män inte är sådana men MÅNGA. Jag har sett det så många gånger nu.
    Ni slappar till det , kvinnan får sköta och tänka på allt. Sen har ni mage att gnälla när vi säger nej till sex. När vi inte är sugna för ni lyfter fan aldrig ett finger, men gnälla på oss kan ni gärna. Tro fan man inte är sugen och får nog tillslut. Fy fan ännu en gång blir det samma visa. Nu ska jag leva ensam!
    Och detta kom du på nu...?
    Denna fakta vet jag redan, och har aldrig varit i ett förhållande, och skulle aldrig ingå i ett förhållande bland annat på grund av detta som du säger. 
  • Anonym (W)

Bra TS. Nu kanske du också kan förklara varför JAG fick nog av henne och varför JAG valde att bryta upp förhållandet?

• Anonym (.)
    Anonym (W) skrev 2021-10-18 10:42:50 följande:

Bra TS. Nu kanske du också kan förklara varför JAG fick nog av henne och varför JAG valde att bryta upp förhållandet?

Orkar du inte göra en egen tråd om dina egna problem? 
  • Anonym (W)
    Anonym (.) skrev 2021-10-18 10:50:27 följande:
    Orkar du inte göra en egen tråd om dina egna problem? 
    TS gör en tråd om ANDRAS problem...
  • Anonym (.)
    Anonym (W) skrev 2021-10-18 11:02:50 följande:
    TS gör en tråd om ANDRAS problem...
    Ja, men hon vet väl inte vilka problem du har, så varför skulle hon berätta det?

Rimligtvis berättar du själv om det, om du tycker det är relevant för tråden. 

Ditt svar stinker offerkofta. TS riktar sig till personer som undrar varför kvinnor får nog av sina män, nu kommer du, en man, och gnäller om att TS inte tar upp dina problem.
  • Anonym (W)
    Anonym (.) skrev 2021-10-18 11:11:12 följande:
    Ja, men hon vet väl inte vilka problem du har, så varför skulle hon berätta det?

Rimligtvis berättar du själv om det, om du tycker det är relevant för tråden. 

Ditt svar stinker offerkofta. TS riktar sig till personer som undrar varför kvinnor får nog av sina män, nu kommer du, en man, och gnäller om att TS inte tar upp dina problem.
    Är det något som stinker offerkofta så är det TS. Jag endast belyste att det finns anledningar varför män lämnar kvinnor också. Du kände dig märkligt nog träffad och tog åt dig, på annat sätt kan man inte tolka dig.
  • Anonym (.)
    Anonym (W) skrev 2021-10-18 11:14:44 följande:
    Är det något som stinker offerkofta så är det TS. Jag endast belyste att det finns anledningar varför män lämnar kvinnor också. Du kände dig märkligt nog träffad och tog åt dig, på annat sätt kan man inte tolka dig.
    Visst är det så, håller man inte med dig så känner man sig träffad. För man kan ju inte ha någon annan åsikt än din. 

Jag tror er separation var en win-win,. 
  • Vandraren80
    Anonym (Ines) skrev 2021-10-18 09:57:03 följande:

Det brukar oftast mynna ut i det, och detta tjatiga eviga tråkiga sexet, suck. Men! Lärdomen, var självständig och bra med pengar, ljug om din inkomst och säg att du får betydligt mindre än vad du får, så lägger du undan detta i smyg och låter han stå få för merparten av kostnaderna, se till att hus och tillgångar står på dig (ej lån), få han att köpa saker till dig, och allt detta måste ju göras med sex, det kommer va några år där man förmodligen kommer utöva sexuella akter man inte vill. MEN det brukar hjälpa att räkna pengarna, och den stora fokusen ligger på att när pengarna är stora en dag så lämna han, kicka ut fanskapet och sen lev gott! Ensam!

Inget illa menat här, men... Scenariet du beskriver är ju definitionen av att vara icke-självständig. Om du är självständig, så skit i män, tjäna dina egna pengar, gör ditt liv som du vill ha det, och behåll din integritet och självrespekt intakt genom att aldrig behöva göra något sexuellt du inte vill.
Svar på tråden Ni undrar varför era kvinnor tillslut får nog ?!