• Svar på tråden SPÖKSTRECK?
  • DubbelJ

    Jag tyckte det gick i svag svag rosa, tog ett clearblue men fick bara ett minus på det .. dock va inget av de morgonurin

  • svansmamman
    DubbelJ skrev 2021-10-17 22:16:05 följande:

    Jag tyckte det gick i svag svag rosa, tog ett clearblue men fick bara ett minus på det .. dock va inget av de morgonurin


    Vilken dag är du på i förhållande till BIM? Och brukar du testa starkare på morgon eller em? RFSUs tester är luriga då de lätt kan upplevas som positiva fastän det bara är strecket som "lyser igenom". Glad
  • DubbelJ

    Jag vet inte riktigt, då jag har pcos. Vid mina 3 tidigare graviditeter, har jag testat på em/kväll, vilket har gett tydligt utslag i v 2-3

  • Anonym (S)

    Är det RFSU är det oklart, där verkar det vara 50/50 när det är svagt streck. Samma med clearblues vanliga och i synnerhet deras testa tidigt. Köp digitalt istället.

  • Anonym (S)

    Och hur fasen testar man positivt vecka 2!? Det är ju då man har ägglossning .......

  • DubbelJ

    Otydligt av mig, menade på CB veckoindikator, när det står 2-3.



    Alltså ett av tidigare tester.

  • svansmamman
    DubbelJ skrev 2021-10-18 15:20:04 följande:

    Jag vet inte riktigt, då jag har pcos. Vid mina 3 tidigare graviditeter, har jag testat på em/kväll, vilket har gett tydligt utslag i v 2-3


    När jag tittar igen tycker jag att strecket ser ut att vara åt det rosa hållet. Testa ta ett digital, om det syns på RFSUs testa ofta-test som man egentligen ska testa från BIM så bör det definitivt synas på digitalt. :)
Svar på tråden SPÖKSTRECK?