• Anonym (Inte överens)

    Snälla hjälp oss tolka

    Han säger där är inget.

    Jag och kvinnan på apoteket säger där är ett streck.

    4 dagar tills mens kommer ..

  • Svar på tråden Snälla hjälp oss tolka
  • Bella 89

    Den var svår. På långt avstånd ser man tydligt något blått. Men när jag zoomar in ser allt konstigt ut och det blå försvinner. Så kan förstå både dig och din partner i vad ni ser. Lev på hoppet så länge. För ingen kommer kunna ge dig ett 100% säkert svar här. Och ta ett digitalt test imorgon, då vet alla säkert.

  • Anonym (hm)
    Bella 89 skrev 2021-10-18 12:02:56 följande:

    Den var svår. På långt avstånd ser man tydligt något blått. Men när jag zoomar in ser allt konstigt ut och det blå försvinner. Så kan förstå både dig och din partner i vad ni ser. Lev på hoppet så länge. För ingen kommer kunna ge dig ett 100% säkert svar här. Och ta ett digitalt test imorgon, då vet alla säkert.


    Håller med! 
  • Anonym (....)

    Ser tyvärr inget, men jag måste bara fråga, tog du alltså med dig stickan till apoteket för att fråga dom?

  • Anonym (Inte överens)


    Här



    Är en bild till
  • Bella 89
    Anonym (Inte överens) skrev 2021-10-18 13:21:10 följande:

    Här

    Är en bild till


    Mycket bättre bildkvalitet. Tyvärr, tycker jag det ser väldigt negativt ut. Men som sagt, vid osäkerhet, skadar det inte att ta ett digitalt imorgon
  • Anonym (Nope)

    Ser inget, men gravid kan du ju vara för det. Hoppas gör man tills mensen kommer.

  • Um Hamza

    Jag har gjort testa tidigt 4 dagar innan mens, som jag fick neg på, men jag var gravid. Med clearblue har jag fått svagt plus flera ggr utan att vara gravid. Så även om det syns svagt kan resultatet vara neg ändå om det är clearblue early. Jag gillar inte dem. Men vänta ett par dagar och testa igen, det gjorde jag, är i vecka 13 nu :)

Svar på tråden Snälla hjälp oss tolka