• Anonym (Nyfiken)

    Ännu en kukfråga men denna gång handlar det inte om storlek

    Hej,

    det finns ju sjukt många trådar på FM om kukstorlek men hur stor betydelse har formen för er tjejer?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ännu en kukfråga men denna gång handlar det inte om storlek
  • Anonym (synvinkeln)

    Har inte varit med om att det haft någon riktig betydelse, förutom att jag har två manliga vänner som fått omskära sig delvis i vuxen ålder för att de var lite felkonstruerade, fick ont och sår ibland av sin trånga förhud.

    Min man har lite böjd så det går att få det extra skönt i någon vinkel där han trycker mot g-området.

    Men knappast så att man skulle välja en man för det liksom.

  • Anonym (Nyfiken)

    Min är uppåtböjd, har genom åren fått för mig att det då är lättare att få tjejer att komma vaginalt. Har ju naturligtvis ingen vetenskaplig fakta på det men har flera gånger fått höra av tjejer som kommit av samlag med mig nästan blivit förvånade för dom brukar ha svårt för det eller aldrig hänt innan typ. Fast jag kanske har träffat på alla fejkare, de verkar ju vara dom flesta enligt undersökningar här på FM????
    vilket för övrigt är tragiskt att höra, man lurar ju mest sig själv om partnern tror att allt är perfekt. Kanske fler hade kommit om man pratat om detta i förhållandet och testat andra metoder/ställningar leksaker etc. Bara mina tankar.

  • Anonym (Sof)

    Inge betydelse för mig. Jag gillar verkligen penetration men kommer inte enbart av det så för mig är stimulation av klitoris medans viktigast.

  • Anonym (Avgörande)

    Svarade uppåtböjd. Om jag blir tagen i doggy så kommer jag i sjukt sköna orgasmer då varje stöt träffar g-punkten klockrent. Just om kuken är i en viss vinkel, lätt böjd uppåt.

    Skulle säga att för mig är det väldigt avgörande.

Svar på tråden Ännu en kukfråga men denna gång handlar det inte om storlek