• Fri 22 Oct 2021 18:00
    1955 visningar
    1 svar
    1
    1955

    Gravid eller spår från kirurgisk abort?

    Hej!

    22 september gjorde jag en skrapning eftersom jag fått ett uteblivet missfall.

    I tisdags kände jag tydligt hur mina hormoner ändrade sig i kroppen och tänkte att mensen är på g kanske. Är beräknad att mensen bör komma typ idag. I tisdags hur som så torkade jag ljusrosa blod på pappret på kvällen. På onsdag morgon inget alls. På onsdag kväll torkade jag lite brunt på pappret efter sex. I torsdags inga spår. I morse (fredag) kände jag starkt i munnen smaken av järn. Kissade på en sticka som visade svagt svagt plus. Har dock en brun flytning som jag tror är rest från i förrgår? men tog hur som ett digitalt test också som visar gravid 1-2 veckor.

    Kan det vara en ny graviditet eller rester från föregående? Och blodspåren mens på g alternativt nid blödning?

    Vad tror ni? Orkar ju inte vänta på vården till på måndag ????

  • Svar på tråden Gravid eller spår från kirurgisk abort?
  • Anonym­4848
    Fri 22 Oct 2021 22:56
    #1
    Mle91016 skrev 2021-10-22 18:00:12 följande:

    Hej!

    22 september gjorde jag en skrapning eftersom jag fått ett uteblivet missfall.

    I tisdags kände jag tydligt hur mina hormoner ändrade sig i kroppen och tänkte att mensen är på g kanske. Är beräknad att mensen bör komma typ idag. I tisdags hur som så torkade jag ljusrosa blod på pappret på kvällen. På onsdag morgon inget alls. På onsdag kväll torkade jag lite brunt på pappret efter sex. I torsdags inga spår. I morse (fredag) kände jag starkt i munnen smaken av järn. Kissade på en sticka som visade svagt svagt plus. Har dock en brun flytning som jag tror är rest från i förrgår? men tog hur som ett digitalt test också som visar gravid 1-2 veckor.

    Kan det vara en ny graviditet eller rester från föregående? Och blodspåren mens på g alternativt nid blödning?

    Vad tror ni? Orkar ju inte vänta på vården till på måndag ????


    Vad ska vården göra menar du? Ta ett nytt test om några dagar så ser du ju om det ökar i styrka eller inte, då vet du sen.
Svar på tråden Gravid eller spår från kirurgisk abort?