• Madelen21

    Hjälp att tyda dessa



    Jag ser ett svagt streck på sista bilden.

    Första är jag osäker på... ingen mens i sikte

    Symtom jag har är:

    Enorm trötthet.

    Ont i ländryggen

    Humörsvängningar

    Nära till gråt.

    Väldigt känslomässig.
  • Svar på tråden Hjälp att tyda dessa
  • Bonobo

    Tyvärr så ser jag inga streck som skulle indikera på graviditet. Det sista testet ser konstigt ut, ser ut att vara något fel på testet eller så är bilden tagen långt efter att testet togs, för det ser fel ut.

    Jag hoppas jag har fel och att du är gravid. Håller tummarna.

  • svansmamman
    Madelen21 skrev 2021-10-26 10:22:33 följande:


    Jag ser ett svagt streck på sista bilden.

    Första är jag osäker på... ingen mens i sikte

    Symtom jag har är:

    Enorm trötthet.

    Ont i ländryggen

    Humörsvängningar

    Nära till gråt.

    Väldigt känslomässig.
    Jag har kommenterat på två av dina andra trådar så tänker att jag struntar i att kommentera testen denna gång. 

    Däremot vill jag bara säga att symptom på graviditet lika gärna kan bero på annat. Stressen över att testa och oron över resultat kan påverka kroppen och psyket mycket. 

    Det finns flera anledningar till ett negativt resultat. Man testar för tidigt (ÄL/BIM är inte när man tror), koncentration i urinen är för svag eller att man helt enkelt inte är gravid. 

    Jag vet att det är JÄTTEsvårt men försök slappna av. Bestäm en dag för när du testar nästa gång, förslagsvis tidigast om två dagar, och försök att inte tänka på det tills dess. Du är lika gravid, eller inte gravid, oavsett hur mycket eller ofta du testar. Däremot kan det vara en enorm påfrestning på kroppen att leva med stressen och jakten på ett positivt resultat. 

    Jag håller ALLA tummar för att du är gravid nu och att det finns förklaringar till utevaron av positivt resultat. Hjärta
Svar på tråden Hjälp att tyda dessa