• Lustablong

    Hjälp? Spökstreck?

    Alltså hjälp! Vad är ett spökstreck på gravtestet? Vad är skillnaden på det och ett ?riktigt? streck?!

    Detta tog jag i em och ska enl sista mens vara i v 3+4 idag. Jag är 41 år och och hade sex en gång med kondom som sprack. Vi har tre barn födda 09 12 & -20.

    Vi är lite chockade här.. kan det vara det här spökstrecket som en del pratar om?

    Ska köpa ett digitalt imorgon.

  • Svar på tråden Hjälp? Spökstreck?
  • Anonym (Ojdå)
    Lustablong skrev 2021-10-26 18:48:07 följande:

    Alltså hjälp! Vad är ett spökstreck på gravtestet? Vad är skillnaden på det och ett ?riktigt? streck?!

    Detta tog jag i em och ska enl sista mens vara i v 3+4 idag. Jag är 41 år och och hade sex en gång med kondom som sprack. Vi har tre barn födda 09 12 & -20.

    Vi är lite chockade här.. kan det vara det här spökstrecket som en del pratar om?

    Ska köpa ett digitalt imorgon.


  • svansmamman
    Lustablong skrev 2021-10-26 18:56:09 följande:

    Mitt test


    Jag antar att det är testet ovan som är ditt (det är två olika alias, därav osäkerheten). Cb early är knepiga och tenderar att ge så kallade spökstreck, likt ditt, trots att testet inte är positivt. I mina ögon är strecket för smalt och ojämnt för att innebära positivt resultat, det är iallafall min erfarenhet. När jag testat med cb early, och det sett ut sådär, har det varit negativ. :)
Svar på tråden Hjälp? Spökstreck?