• Jiller

    Längd på håret

    Män, vilken längd på håret föredrar ni på en kvinna?

  • Svar på tråden Längd på håret
  • Anonym (olika på alla)

    Beror helt på kvinna och hårets kvalitet och även ansiktsform.

    Långt hår kan dra ner ett ansikte och få vissa kvinnor att se sunkiga ut samtidigt som det kan vara supersnyggt och glamoröst på en annan.

    Sen kan man se olika bra ut beroende på var man befinner sig i livet åldersmässigt och vilka kläder man använder, även hårfärg spelar in.

  • Anonym (Hetero)

    Hyfsat långt hår är ett säkert sätt att få en mans uppmärksamhet - generellt sett. Det går alltid att hitta dem som vill hävda något annat men långt hår är en markör för femininitet i vår kultur. Det behöver absolut inte vara långt nog att sitta på men om det är långt nog för att kunna sättas upp i en hästsvans är det ett mått så gott som något.
    Snaggat är definitivt inte snyggt.

  • Anonym (Långhårig)

    Som långhårig tjej så är jag väldigt populär bland männen, mycket pga mitt hår. Män generellt älskar när kvinnor har långt hår, särskilt invandrare älskar det.

  • Anonym (Långhårig)
    Anonym (olika på alla) skrev 2021-10-27 21:30:42 följande:

    Beror helt på kvinna och hårets kvalitet och även ansiktsform.

    Långt hår kan dra ner ett ansikte och få vissa kvinnor att se sunkiga ut samtidigt som det kan vara supersnyggt och glamoröst på en annan.

    Sen kan man se olika bra ut beroende på var man befinner sig i livet åldersmässigt och vilka kläder man använder, även hårfärg spelar in.


    Vilken ansiktsform anser du passa i långt hår?
  • Anonym (olika på alla)
    Anonym (Långhårig) skrev 2021-10-28 08:03:52 följande:
    Vilken ansiktsform anser du passa i långt hår?
    Det handlar om proportioner. Ett större ansikte och huvud kräver ett tjockt hår för att se bra ut. Tunt och stripigt är ju aldrig snyggt på någon. Tycker generellt att människor med lite lägre hårfästen är snyggare i långt hår.
  • Anonym (Politisktkorrektomjagfårnuppa)
    Dr Nail skrev 2021-10-28 03:53:40 följande:

    Bryr mig intensivt och brukar springa efter kvinnor med en linjal.


    Hahaha
  • Anonym (vem bryr sig?)

    Mitt hår har en längd efter mitt humör och min smak. I perioder är jag långhårig, andra perioder är jag korthårig. För tillfället korthårig sen några år tillbaks och ingen tanke på att låta det växa ut och bli långt igen men det kan ändras (har skett förr, flertalet gånger). 

Svar på tråden Längd på håret