Hjälp, är jag gravid eller ej?
Varning för långt
Jag behöver hjälp!
Jo, jag fick ma och gjorde en skrapning för en månad sedan, den 27/9. Embryo dog i v 8+0 och upptäcktes vid kub.
Jag har testat med graviditetstest efter och det har varit förhöjda och den 21/10 fick jag ett väldigt väldigt svagt plus. Sådär att om det varit så att jag önskar jag var gravid hade jag sett det men knappar annars. Detta var dagen innan jag var gynekologen(22/10) för återkontroll då jag önskade det. Han sa att jag hade haft ägglossning för sju till tio dagar sedan då stämde det överens med min temp och beräkning i Fertility friend.
Nu i torsdags morse (28/10) då var det en till två veckor på cb digitalt, däremot var det inte med rfsu testa ofta. Inte heller igår eller idag har det varit det förutom om man verkligen verkligen letar och så.
Idag tog jag ett cb snabbt test den visade väldigt väldigt väldigt svagt positivt och sedan nojjade jag och köpte ett testa tidigt som även de visar ytterst ytterst ytterst svagt positivt men då inte med morgonurin.
Så hur skulle ni tolka detta? Skulle ni tolka det som att hcg fanns kvar en från skrapningen som är för över en månad sedan eller skulle ni tolkar det som att graviditeten nu inte utvecklas som den ska? Eller att jag har fel på fästdatum?
Jag skulle ha fått mens idag, enligt äl. Men tempen är fortsatt hög.
Kommer skicka med bilder.
Obs. Inga elaka svar. Jag har förlorat ett barn vid fl, fått ma inom loppet av ett år och nu vill jag inte ha några fler motgångar. Anledningen till många test var att jag skulle se så hcg ökade och inte var rester efter förra graviditeten.
Första bilden: gravtest 21/10 tre v efter abort