• Anonym (Orkar inte)

Min pojkvän vill ha sex jämt

Min pojkvän sen 3 mån tillbaka ska så fort vi ses börja kladda och så vill han ha sex. Vet inte vad jag ska göra men orkar inte med hans beteende. Jag vill inte ha sex så fort vi ses utan vill umgås och prata, skratta osv. Har sagt detta till honom; men han glömmer bort sig då och då.

• Svar på tråden Min pojkvän vill ha sex jämt
  • Anonym (Respekt?)

Han verkar vara mycket för att para sig.Hoppas han är lika duktig på att skydda och ta sitt ansvar.

• Anonym (Orkar inte)
    Anonym (Respekt?) skrev 2021-10-30 22:14:55 följande:

Han verkar vara mycket för att para sig.Hoppas han är lika duktig på att skydda och ta sitt ansvar.

Hur ska man få honom att inte vilja ha sex?
  • Anonym (Respekt?)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2021-10-30 22:21:52 följande:

Hur ska man få honom att inte vilja ha sex?

Säg jag vill inte!Stop!Jag vill prata nu.Lyssnar han inte på detta så är han inget att ha.
  • Anonym (Orkar inte)
    Anonym (Respekt?) skrev 2021-10-30 22:23:28 följande:

Säg jag vill inte!Stop!Jag vill prata nu.Lyssnar han inte på detta så är han inget att ha.

Vågar inte, rädd att han gör slut med mig. Jag känner mig som en kk nu bara då han vill ha sex jämt
  • Anonym (Respekt?)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2021-10-30 22:26:05 följande:

Vågar inte, rädd att han gör slut med mig. Jag känner mig som en kk nu bara då han vill ha sex jämt

Ett förhållande ska vara respekt .Inte bara sex.Går han och lämnar dig därför för att du vill prata ist för att ha sex så är det inte äkta.Du ska inte känna dig skyldig att ha sex bara för att bli lämnad direkt.Nej.
  • Anonym (M)

Ni är uppenbarligen inte speciellt kompatibla sexuellt om ni redan efter 3 månader är så olika så gör slut nu, det kommer ändå inte fungera i längden. 

• Anonym (Magkänslan)

Förstår att du känner dig rädd för att bli utnyttjad TS.

Ingen vill vara någons dörrmatta.

Förklara hur du känner det för honom. Var rak och ärlig. Du har inget att förlora.

Som det är nu är det bara han som kan förlora dig, genom att bete sig respektlöst.

Gå på din magkänsla. Vad säger den?

• Anonym (Blomman)

Du får det att låta som om han gör något fel. Han har helt enkelt starkare lust till sex än vad du har. Du får förklara för honom hur du känner och vad du förväntar dig av relationen.

Jag var som din kille i en relation jag hade. Tyckte sexet funkade så bra att jag ville ha det så fort vi sågs. Killen jag var med hade inte den orken och kände press. Gäller att man är kompatibel med partnern eller får man kompromissa.

• Anonym (F)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2021-10-30 22:26:05 följande:

Han vill inget annat med dig än ha sex. Är det så du vill ha det fortsätt träffas. Vill du annat, sök efter en annan man.
  • Anonym (BT)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2021-10-30 22:10:23 följande:

Min pojkvän sen 3 mån tillbaka ska så fort vi ses börja kladda och så vill han ha sex. Vet inte vad jag ska göra men orkar inte med hans beteende. Jag vill inte ha sex så fort vi ses utan vill umgås och prata, skratta osv. Har sagt detta till honom; men han glömmer bort sig då och då.

Det är synd att vissa kvinnor ger män en anledning att vara otrogna.
Svar på tråden Min pojkvän vill ha sex jämt