• elxmx

Alltid två streck på digitala test?

Alltså kan man ha mer oflyt än jag just nu. BIM +10, för några dagar sedan fick jag oklara spökstreck. Tänkte vänta ett par dagar på mensen men ännu har den inte kommit, så köpte ett clearblue digital idag. Tänkte köpa med veckoindikator men dom var slut så tog ett vanligt digitalt.

Ja, vad händer. Efter några sekunder av den blinkade skärmen får jag upp ?läsfel?.. gör det man inte ska göra: öppnar testet. Har i bakhuvudet att det alltid är två streck på dom digitala, men hur starkt/svagt ska det vara tro?

Orkar inte köpa mer test idag.. så får vänta tills måndag eller tisdag helt enkelt. Men tills dess hade jag gärna hört andras erfarenheter. Bifogar bilder

• Svar på tråden Alltid två streck på digitala test?
  • Anonym (Negativt)

Ja, det är alltid 2 streck och så ser ett negativt test tyvärr ut

• svansmamman
    elxmx skrev 2021-10-31 16:41:25 följande:

Alltså kan man ha mer oflyt än jag just nu. BIM +10, för några dagar sedan fick jag oklara spökstreck. Tänkte vänta ett par dagar på mensen men ännu har den inte kommit, så köpte ett clearblue digital idag. Tänkte köpa med veckoindikator men dom var slut så tog ett vanligt digitalt.

Ja, vad händer. Efter några sekunder av den blinkade skärmen får jag upp ?läsfel?.. gör det man inte ska göra: öppnar testet. Har i bakhuvudet att det alltid är två streck på dom digitala, men hur starkt/svagt ska det vara tro?

Orkar inte köpa mer test idag.. så får vänta tills måndag eller tisdag helt enkelt. Men tills dess hade jag gärna hört andras erfarenheter. Bifogar bilder

Jag har aldrig använt ett digitalt utan veckoindikator (visste inte ens att det famns) men på de med veckoindikator finns det alltid två streck på den ena remsan och ett streck på den andra. Min erfarenhet är också att de två testremsorna är beroende av varandra. Men hur som helst ser det där precis ut som min gjorde när resultatet var negativt så jag skulle tro att det är fallet även för dig. Jag tycker dock att du ska gå tillbaka med testet och kräva att få ett nytt pga testfelet. 
Svar på tråden Alltid två streck på digitala test?