• Jepe94

    Någon som vill gissa kön på kub ultraljud?

    Hej! Undrar om någon vill gissa kön nub eller skallteori ? :D

    Jag själv tror en pojke då jag har mått illa i början som med mina 2 andra pojkar.

  • Svar på tråden Någon som vill gissa kön på kub ultraljud?
  • Anonym (Tror)

    Tror pojke utifrån nubteorin

    De flesta mår illa i början av graviditeten oavsett kön så det ska du nog inte gå efter :)

  • Jepe94

    Åh tack! Ska på rul i december så får nog se kön då :D

    Jo det är ju iofs sant, alla säger så olika om det med illamående ???? men vi får se:)

  • cncncn

    Vilken vecka+dag?

    Tips är att gå med i gruppen ?Nub Theory Queens? på facebook om du har facebook dvs. Och posta bilderna där, de är väldigt duktiga på att gissa och har väldigt ofta rätt :)

  • Jepe94

    Hej! Jag var i v 12+1 då jag blev tillbaka flyttad 3 dagar på KUB ????

    Tack för tipset ska gå med där och se om någon kan gissa ! :)

  • Anonym (Soligt)

    Tjej men tidigt då... Nuben kan hinna resa sig.

  • Jepe94

    Tack för din gissning :D

    Har 2 pojkar och en flicka, flickan hoppas på en lillasyster men vi får se :D

  • melissy
    Jepe94 skrev 2021-11-08 18:12:39 följande:

    Åh tack ! Längtar så till rul nu :)


    Samma här! Ska på RUL 1 dec:) Ett tips är att posta ul-bilder i facebookgrupper som specialicerar sig på nub-teorin. Det gjorde jag, och jag har fått massa svar på pojke!
  • Anonym (Soligt)
    melissy skrev 2021-11-08 18:54:48 följande:

    Samma här! Ska på RUL 1 dec:) Ett tips är att posta ul-bilder i facebookgrupper som specialicerar sig på nub-teorin. Det gjorde jag, och jag har fått massa svar på pojke!


    Då är det nästan garanterat en pojke du bär på Det är oftare åt andra hållet gissningarna är fel (för en pojke kan ha en sent resande nub)
  • Jepe94

    Åh så mysigt :D då är du också beräknad i april eller? :)

    Ja jag la i en grupp som någon ovan tipsade om, många har skrivit "tidig flicka" och flicka, men min magkänsla säger pojke men några här har också skrivit flicka så ska bli roligt att se om man kan se på rul den 10e :D annars ska jag göra 3d ultraljud i februari o hoppas se då om de inte skulle gå nu :)

    Jag själv kan inte se på bilderna tycker det mesr see suddigt ut på bilderna jag fick från kub en :o

  • melissy
    Anonym (Soligt) skrev 2021-11-08 19:02:54 följande:
    Då är det nästan garanterat en pojke du bär på Det är oftare åt andra hållet gissningarna är fel (för en pojke kan ha en sent resande nub)
    Ja precis, så mysigt<3
  • melissy
    Jepe94 skrev 2021-11-08 19:08:37 följande:

    Åh så mysigt :D då är du också beräknad i april eller? :)

    Ja jag la i en grupp som någon ovan tipsade om, många har skrivit "tidig flicka" och flicka, men min magkänsla säger pojke men några här har också skrivit flicka så ska bli roligt att se om man kan se på rul den 10e :D annars ska jag göra 3d ultraljud i februari o hoppas se då om de inte skulle gå nu :)

    Jag själv kan inte se på bilderna tycker det mesr see suddigt ut på bilderna jag fick från kub en :o


    Ja, 24 april är jag beräknad, är i vecka 17 nu:) Fick faktiskt väldigt bra ul-bilder vid mitt KUB. Kände redan då på mig att det är en liten pojke... Hoppas allt går bra för dig, vi får komma ihåg att uppdatera efter RUL när vi vet:D

  • Anonym (Ny papp)


    Hej kan någon tyda vad ni skulle tro vad denna sparv skulle bli? Kille/tjej? Tacksam för hjälp vecka 13 är ul gjord ????
  • Jepe94

    Åh så spännande ! Jag är beräknad 27e april :) ja dina bilder är bra :D

    Ja det får vi göra, jag ska dit 10e dec. Längtar så mycket, hoppas tiden går snabbt tills dess :D

Svar på tråden Någon som vill gissa kön på kub ultraljud?