• Anonym (Ida)

Slidan har ingen känsel. Och g-punkten finns ibte

Har ingen känsel i slidan. Och nej är inte slapp och har inte fött barn. Men känner ingen direkt njutning där inne. När jag smeker klitoris så känner jag njutning men inuti mig känner jag inte alls njutning. Visst kan de kännas lite attraherande att ha en kuk i sig men känner ingen wow känsla att det är så skönt att jag måste stöna. Stönar dock ändå för att de räknas av oss tjejer... känns de som... får aldrig orgasm av penetration. Förstår inte vad det sköna är?? Saknar jag g-punkt??

• Svar på tråden Slidan har ingen känsel. Och g-punkten finns ibte
  • Anonym (H)
    Anonym (Ida) skrev 2021-11-01 18:55:23 följande:

Har ingen känsel i slidan. Och nej är inte slapp och har inte fött barn. Men känner ingen direkt njutning där inne. När jag smeker klitoris så känner jag njutning men inuti mig känner jag inte alls njutning. Visst kan de kännas lite attraherande att ha en kuk i sig men känner ingen wow känsla att det är så skönt att jag måste stöna. Stönar dock ändå för att de räknas av oss tjejer... känns de som... får aldrig orgasm av penetration. Förstår inte vad det sköna är?? Saknar jag g-punkt??

Kanske dum fråga men har du testat nya ställningar? För mig är det stor skillnad på många. Till exempel känner jag som mest när jag rider mannen sittandes. Men om jag lägger mig mot hans bröst så känns det lite mindre osv
  • Anonym

G-punkten finns men den kan vara svår att lära sig att njuta av.

Själv fick jag min första vaginala orgasm när jag var närmare 50!
    Har bara fått det men just denna man, han var väldigt välutrustad och jag kom på ett sätt jag aldrig ens drömt om innan!

Gnuggorgasm är bara en fis i universum jämfört!

• Anonym (Lugn i stormen)

Men du, det är fullt normalt att inte ha den typen av känsel inuti slidan - hur tror du kvinnan hade klarat av att föda barn annars?

Jag skulle nog våga säga att det är klitoris som ger de flesta kvinnor orgasm, och sen finns de dem som har turen att ha hittat sin g-punkt - men tro inte på något vis att var och varannan kvinna får orgasm enbart genom penetration. Dagens porr industri skapar orimliga bilder av hur kvinnan ska njuta, så himla tragiskt.

Njut på det sättet som fungerar för dig och glöm inte att alla kroppar är olika.

• Anonym (anar var det barkar)

Att det inte finns så mycket känsel i slidan är ju vida känt.

varför ska du stöna när det inte är skönt???

• Anonym (Catten)
    Anonym skrev 2021-11-01 19:11:02 följande:

Har bara fått det men just denna man, han var väldigt välutrustad och jag kom på ett sätt jag aldrig ens drömt om innan!

Å det låter underbart. Jag är 55 och har ännu inte fått orgasm via oralt eller vaginalt. Bara när jag gnider klitoris själv, dvs onani.

Rida sittande är sååå skönt btw : -)
  • Anonym (Catten)
    Drottningen1970 skrev 2021-11-01 20:39:56 följande:

Hur många barn tror du det skulle födas om slidan var full av känsel?

Smart där....det har jag inte ens tänkt på!

För mig är det skönt vid öppningen och i botten. Mitt i känns inget.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym skrev 2021-11-01 19:11:02 följande:

Hur stor var han ? Var det grovleken , längden eller kombinationen tror du ?
  • Anonym (Pelle)

Använder du knip-musklerna något när ni har sex ? Jag har hört att kvinnor får lättare orgasm om man tränar knip-musklerna.

• Anonym (Catten)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-11-01 22:02:02 följande:

Använder du knip-musklerna något när ni har sex ? Jag har hört att kvinnor får lättare orgasm om man tränar knip-musklerna.

Mansplaining much?
Svar på tråden Slidan har ingen känsel. Och g-punkten finns ibte