• Anonym (längtar)

Snoppen är röd...

Hej!

Jag o min sambo har ett återkommande problem. Att hans snopp blir röd.. som skavsår. det gör ont. sedan dröjer det 1- 2 vekor innan den är helt okej.

Vet inte om det är skavsår. eller om det kan vara något annat. Tycker inte att vi haft mer sex när den blir röd. /den blir röd just vid ollonet och lit bit på strängen)

vi har sex varannan var tredje dag umgefär.

men undrar om det inte hänger i hop med att när den slaknar iblan under sexet... men han pumpar ändå. (trotts att jag har sagt att då får det vara, jag blir inte besviken utan får kramas lite och tar i gen det en annan gång)

eller om jag suger för hårt iblnand??

är det någon som har varit med om samma? någon salva som gör att den "kryar" på sig??

tycker så synd om min sambo. o trist eftersom 1-2 veckor utan sex är länge för oss.

• Svar på tråden Snoppen är röd...
  • Cuthalion

Det kan vara eksem från tvättmedel eller liknande. Be honom uppsöka en urolog som kan klargöra exakt vad det är så vet Ni hur Ni skall göra.

Helosan är en bra salva för att mjukgöra.

• Anonym (längtar)

det har jag inte tänkt på. ja ska nog be honom kolla upp det.

• Nattsaga

Vet inte riktigt, men minns ja hade en kompis, vars kille de blev så för, och det visade sig att hon hade en svampinfekition, och det "smittade" tydligen till honom, och visade sig genom att bli röd.

• Anonym (längtar)

Jag kanske ska kolla mig oxå då *rodna* stakarn tänk om det är mitt fel

• Nattsaga

Jag bara gissar lite, men det bästa är ju om han går till urologen. Hade du haft svamp borde du ju känna av den, men ibland kan det tydligen vara lite lurigt.

• Cuthalion

Kan vara bra att göra som med bilen; en besiktning då och då

• Anonym

det kan ha att göra m ditt ph-värde i slidan. be gynekolog kolla det. en kompis till mig hade det problemet, hon var för"sur" för sin kille. fick medicin tror jag.

lycka till!

• Anonym

Mitt ex fick samma symtom och han hade fått svamp från mig, jag visste inte äns om att jag hade det innan jag kollade upp.

• Anonym (längtar)

det lättaste är att jag kollar mig först. krävs lite tjat tror jag om han ska gå..

• Nattsaga

VIsar det sig att du har svamp måste båda behandlas.

• Anonym (längtar)

okej.. ska ta prata med honom =)

• Anonym (längtar)

tack verkligen för alla svar

Svar på tråden Snoppen är röd...