Någon som träffat en vårdkontakt?
Förekommer detta?
Har du dejtat din tandläkare, husläkare, sjukgymnast eller annan person du haft vårdkontakt med?
Typ att ni springit på varandra på annan plats och då kommit att prata med varandra osv.
Förekommer detta?
Har du dejtat din tandläkare, husläkare, sjukgymnast eller annan person du haft vårdkontakt med?
Typ att ni springit på varandra på annan plats och då kommit att prata med varandra osv.
Ja min gynekolog
Aldrig. En sådan person är direkt olämplig som vårdkontakt och bör få sparken direkt. Det är inte tillåtet att ha en relation med en klient.
Aldrig. En sådan person är direkt olämplig som vårdkontakt och bör få sparken direkt. Det är inte tillåtet att ha en relation med en klient.
Ja min gynekolog
Varför tror du det är otillåtet?
Va? Hur menar du? Varför ska den få sparken? Tänk om du är enda läkaren på en mindre ort och behandlat alla nån gång, får du inte va ihop med någon då? Eller hur tänker du. Det är inte otillåtet att råka träffa och bli tillsammans med någon som varit din patient.
Alltså jag träffar en tandläkare typ 1 gång vartannat år eller en gång om året?
Vad är det olämpliga om vi springer in i varandra på krogen och kemi uppstår? Det är inte som att det är min vårdare på en psykiatrisk klinik
Alltså jag träffar en tandläkare typ 1 gång vartannat år eller en gång om året?
Vad är det olämpliga om vi springer in i varandra på krogen och kemi uppstår? Det är inte som att det är min vårdare på en psykiatrisk klinik