• teresssa

En gångligg med min mans vän

Det hände för ett tag sedan. Jag ångrade mig men var över det, men nu vill han träffas igen.
    Jag blir attraherad av idén men vet att jag inte borde göra det.
    Vad skulle du göra?
  • Svar på tråden En gångligg med min mans vän
  • Underhill

Låter dumdristigt och riskabelt.

• En manlig man

Låter som en bra vän. Jag tycker du och kompisen ska bli ett par istället. Låt din stackars man slippa leva sitt liv i en lögn.

• Anonym (jaha)
    teresssa skrev 2021-11-05 14:51:41 följande:
    Det hände för ett tag sedan. Jag ångrade mig men var över det, men nu vill han träffas igen.
    Vad skulle du göra?
    Spelar det nån roll vad vi säger?

Du vet ju redan svaret på din fråga och anledningen till att du öht ställer den är för att du vill få andras medhåll över att det är helt OK att göra förnedra din man igen så det ska kännas bättre.
  • Anonym (Andreas)

Det här måste ju vara kvällens fredagstråd.

Du driver självklart med oss. Eller är du på riktigt så korkad?

• Anonym (Njut)

Det din man inte vet mår han inte dåligt över. 
    Ha sex med killen och njut. Lev livet!

• Anonym (Queenofhearts)

Försök att föreställa dig kaoset när det kommer fram. Plus hur förkrossad din man skulle bli, skulle kanske också färga hans kommande förhållanden. Sen fatta beslut utefter det.

• Anonym (Snäckan)

Hoppas det är ett troll...

• Anonym (Glenn)

Fortsätt...tänk om det blir skönt...

• Anonym (blä)

Hoppas att du skämtar. Kan man inte hålla sig till den man är tillsammans med bör man antingen vara singel eller ha ett öppet förhållande.

• Anonym (sexigt!)

Finns få saker som är sexigare än sådant. Särskilt när man ses normalt alla fyra parvis och pojkvännen och älskarens flickvän inte har en aning. De blickarna och den känslan, skådespelet och vad man gör när inte de vet, vilken svekfull sexig omoralisk slampa man egentligen är...de skulle bara veta...det blir inte sexigare än så.

• Anonym (jaha)
    Anonym (sexigt!) skrev 2021-11-07 14:26:59 följande:

Finns få saker som är sexigare än sådant. Särskilt när man ses normalt alla fyra parvis och pojkvännen och älskarens flickvän inte har en aning. De blickarna och den känslan, skådespelet och vad man gör när inte de vet, vilken svekfull sexig omoralisk slampa man egentligen är...de skulle bara veta...det blir inte sexigare än så.

Ja så är det säkert om man är allmänt störd och njuter av att bete sig som ett svin mot människor som älskar och litar på dig... men det finns ju folk till allt så...Kräks

Men är man någorlunda friskt i skallen så är det snarare tvärtom att det är få saker som är så vidriga.
  • Anonym (Ligg)

Ligg med honom varje dag o utnyttja så mkt du kan för egen njutning o vinning. Spelar ingen roll vad din man känner eller ?

• Dirtyminded
    Anonym (sexigt!) skrev 2021-11-07 14:26:59 följande:

Håller med till 100% ! 

Ett diskret litet tafsande här, nudda varandra under bordet, en snabb smisk på rumpan i köket... 

Den spänningen saknar jag som fan! {#emotions_dlg.djavulsk}

Så till TS: Kör! MEN se till att ni är 100% på samma linje och att inget kommer fram... såklart! Flört
  • luke78
    teresssa skrev 2021-11-05 14:51:41 följande:
    Vad skulle du göra?
    Passa dig. Får mannen din redan på det kan han få flipp och då kan det gå riktigt illa för dig och kanske även kompisen. Smutsig är det vad du håller på med.
  • Anonym (Hycklar inte)

Jag hade gjort det igen utan att tveka.

• Anonym (Hopp)

Nej. Jag har varit med otrogna men har själv inte varit otrogen.

Svar på tråden En gångligg med min mans vän