Svagt plus på tidigt test?
Tog ett tidigt test idag från gravidkollen, är BIM-5. Vad tror ni om detta? Inbillning eller svagt streck? Med och utan kontrast.. noll tålamod här!
Tog ett tidigt test idag från gravidkollen, är BIM-5. Vad tror ni om detta? Inbillning eller svagt streck? Med och utan kontrast.. noll tålamod här!
Svårt att säga men jag tycker jag ser ngt på nedersta bilden men det kan vara en skugga också. Svårt att få ngn bra bild på graviditetstest när det inte är så starkt så det syns tydligt.
Men håller tummarna för dig att du plussar.
Jag har själv testat mig senast Idag men det har varit negativt, imorgon är det beräknad mens.
Började få lite blodblandade flytningar igår bara på pappret. Så var det förra gången jag var gravid och plussade 2 dagar efter men som tyvärr slutade i missfall. Så nu försöker vi och jag har haft hjälp av ägglossningstest för att pricka in helt säkert så jag hoppas att det tog sig denna gång.
Igår kväll stack det och värkte i tjejmagen och hade konstig känsla så vi får se. Håller tummarna för oss båda.?
Jag ser tyvärr ingenting men å andra sidan kanske det inte är konstigt med tanke på att du bara är på BIM-5, min upplevelse är att de flesta testa tidigt-test inte ens brukar ge utslag då.
Jag håller tummarna för dig!
Gårdagens syntes mer (men extremt lite) irl, såhär såg morgonens BIL-4 ut!!
Håller tummarna för dig vinnie83