• Pepsin

    Rfsu test hcg

    Hej! Någon som vet hur mkt hcg man har typ 5 dagar före bim? Fick negativt test på RFSU och sen såg jag att de är först från 20 hcg, så kanske lever hoppet än?

  • Svar på tråden Rfsu test hcg
  • Jag är bara jag

    Man hoppas tills man får mens. Eller inte får mens och vet att man är gravid. 5 dagar före BIM är tidigt v.4 och det är ovanligt att få + så tidigt. Hcg är för det mesta inte mätbart. Fertilitetsguiden har bra hcg-listor vecka för vecka.

  • Pepsin

    Okej tack för svar! Men är ju så många som åtminstone får svagt svagt plus men det kanske är närmare bim.


    Jag är bara jag skrev 2021-11-06 21:36:52 följande:

    Man hoppas tills man får mens. Eller inte får mens och vet att man är gravid. 5 dagar före BIM är tidigt v.4 och det är ovanligt att få + så tidigt. Hcg är för det mesta inte mätbart. Fertilitetsguiden har bra hcg-listor vecka för vecka.


  • Jag är bara jag
    Pepsin skrev 2021-11-06 22:02:43 följande:
    Okej tack för svar! Men är ju så många som åtminstone får svagt svagt plus men det kanske är närmare bim.
    Ja, jag tror de flesta är närmare BIM eller misstagit sig på hur långt före BIM de egentligen är. Jag har tagit hcg-blodprov motsvarande v.4+5 och faktiskt haft som lägst 361.
Svar på tråden Rfsu test hcg