Han jävlas in i det sista!
Jag har levt tillsammans med denne man i många år nu. Han har hotat så många gånger att kasta ut mig och att jag måste flytta, när vi blir ovänner. När jag sa att det inte är lätt att hitta hyresrätter i en storstad, så sa han att det är mitt problem. Till slut så hittade jag en lägenhet förra året, som jag ville flytta in i eller hyra ut i andra hand så att jag iaf har något ifall han skulle hota med att jag måste flytta ut igen.
När han fick veta om lägenheten så blev allt ännu värre mellan oss, eftersom han vill ha kontrollen. Han litar inte på mig i stan och särboskap kommer inte på frågan enligt honom. Därför bodde kvar med honom i huset och hyrde ut min lght. Men han har hela tiden tjatat om att min lägenhet måste bort, för annars kan vi inte ha det bra. Jag stod på mig att ha den kvar så länge vi inte får det lugnt och bra i förhållandet.
Efter många turer så sa han återigen i lördags efter något helt oväsentligt bråk att jag ska genast skriva över mig på min lght och flytta ut nu nu nu!!! Jag bad honom lugna ner sig, eftersom hans barn var hemma. Vi behöver ju inte utsätta dem så de ser på när jag packar. Vi kunde väntat till söndagkvällen eller måndagen. NEj! Han sa att han skulle hjälpa mig flytta NU! Så jag började packa i panik, han tvingade mig skriva över mig på min andra adress, han tog nycklarna. Sen plötsligt när jag lastat mina kartonger och saker på hans släp....så sa han att han inte alls tänker hjälpa mig med flytten! att han bara ville att jag skulle skriva över mig på min adress, men att han aldrig bett mig flytta.
Jag höll på att bli galen!! Nu stod jag där med saker! Körde in till min lght med så mycket saker som fick plats i bilen och lämnade de stora sakerna.
Igår var han efter många om och men snäll nog att lämna vissa saker, men sa att inte allt fick plats. Så nu idag skall han lämna resten säger han. Jag mår så dåligt idag.
Han skyller fortfarande på mig att det är mitt fel alltihop som inte vill och kan bo med honom och hans barn. Att jag är egoisten som vill flytta. Jag har sagt att jag gärna är särbo, men då säger han att det kan jag glömma.
Mår så dåligt idag, för nu vet jag att det är definitivt.