• pemi

Gulaktiga flytningar i v 10, Fler som har/haft det?

Har till och från mycket flytningar. Vissa dagar helt ofärgade tunna, andra lite tjockare och ljusgula. Dock luktfria. Antar att det beror på hormonomställningen men undrar ändå om fler har eller har haft det?

Blir ju lite orolig för någon infektion, men mitt sunda förnuft säger mej att DET borde lukta... Har tagit vagetorier (progesteron) fram tills nu, kanske det påverkar också...

Altså inget blod, inget brunt eller rosa, utan bara ljusgula i olika nyanser (ursäkta detaljer)...

Erfarenheter?

pemi *v 9+3*

• Svar på tråden Gulaktiga flytningar i v 10, Fler som har/haft det?
  • pemi

Tack! Misstänkte det, men man blir lite nojjig då de varierar både i färg och "koncistens".

pemi

• PuhTiger

pemi: Samma här, samma här gumman... skönt att höra att det verkar fullt normalt. Jag har oxå haft mina funderingar...

• Rumpan

Skönt att höra att det inte är bara jag haft dom där gulingarna:)
    (nu slipper jag det bruna ialla fall, peppa peppa)

Någon som vet varför??? Jag levde i en drömvärld förut o trodde att man kunde kasta trosskydden när man väl var gravid men nej. Dom får man fortsätta dras med....

• marlene23

Jag hade nästan inga flytningar alls innan grav. nu har jag i mängder och oftast gulaktiga! Det är hormonerna som gör det!

• Iia

Skönt att man inte är ensam. Var inte så här 1.a graviditeten så jag började fundera på om det var normalt...

• Zoey

Likadant här med...blev också förvånad då detta inte hörde till min vardag... Tack för inlägget =)

• Lilla My77

är de bruna flytningarna lika normala som gula...har det inte varje dag och inte mycket heller..? Nån som vet?...nojiga jag...

• Änglatuss

känner ingen de där
    guldbruna va mina nästan, helt normalt..

• pemi

Efter som du blött tidigare LillaMy 77 så är det säkert lite "gammalt blod" som färgar flytningen lite brun.

Ska man tro denna tråd så är ju alla typer av fytningar normalt! Mina bruna i v 6 var ju också normala så. Men man blir lite nojjig emellanåt.

Tack alla som svarat! Nu ska jag slappna av igen.

pemi

Svar på tråden Gulaktiga flytningar i v 10, Fler som har/haft det?