• Anonym (Kaffedraken)

    Vill prova nya ställningar

    Jag är så sugen på att testa nya ställningar med min partner, inte för att dom vi kör är dåliga men jag vill utforska sexjungeln :)

    Rida, skeda och doggy i olika positioner är det vi kör, oftast i sängen och ibland soffan.

  • Svar på tråden Vill prova nya ställningar
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Är) skrev 2021-11-10 21:00:53 följande:

    Är du man eller kvinna?


    Kvinna
  • Anonym (Kaffedraken)

    Läste om en ställning ?nyligen ? som vi nu gillar mkt, hon ligger lite snett på rygg så sitter jag typ på insidan av låret på henne = jag har ena tjejens ben mellan mina och andra benet står upp mot mitt ansikte /taket typ och så knullar jag henne samtidigt som hon använder satisfyer2 . Wooow.. Testa och återkom.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vi gillar "saxen", där sambon ligger på sidan med ett ben neråt å ett ben framåt. :)
    Finns många appar och hemsidor för inspiration, vi använder just nu http://sexställningar.se/. Kan var intressant att prova :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    erica19970 skrev 2022-10-08 10:07:34 följande:

    Vi gillar "saxen", där sambon ligger på sidan med ett ben neråt å ett ben framåt. :)
    Finns många appar och hemsidor för inspiration, vi använder just nu http://sexställningar.se/. Kan var intressant att prova :)


    Ska såklart vara http://sexställningar.se, ursäkta.Oskyldig
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min favorit är denna:

    Hon på knä, svankar, i sängen eller på golvet. Jag står med böjda knän, fötterna i linje med eller något framför hennes knän. Pumpar henne bakifrån fast något ovanifrån.

    Det är en ställning som ger underbar kontroll och flexibilitet, jag kan variera tempot, pulsen och djupet; gå från att bara doppa, till att trycka in hela vägen in till blygdbenet. Jag kan föra kuken underifrån och smeka hennes klitta och blygdläppar med mitt ollon. Kontrollen och överblickbarheten gör att jag lätt kan fånga upp hennes njutningssignaler och bygga vidare på dem.

    Ofta fingrar hon sig själv i denna ställning, ibland krampar hon vid orgasm så jag kommer av det samtidigt (älskar den djuriska känslan när hon är helt öm och tar emot min säd).

    Kör denna i sängen och på golvet. I sängen brukar jag stå med ena foten på golvet (blir inte lika mjukt då). På golvet kan jag variera genom att trycka ner hennes lår och rumpa mot golvet för hårdare leverans.

    Bästa ställningen! Hört att den kallas ?svärdet i stenen?.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Då jag pga ptsd efter våldtäkt har väldigt svårt att ha sex på ett sätt som jag känner att jag inte är i kontroll i eller sitter fast i, ibland funkar det med att vara under, men ibland får jag ångest och det är tryggare för mig att vara överst. Därför har jag kommit på flera sätt att rida honom på istället.

    På knä, på huk, vänd ansiktet mot, ryggen mot. Ena knät i, andra upp. Går att variera. Hukvarianter funkar även på sidan. Han sitter, halvsitter eller ligger. Kan även utföra något som liknar missionären med antingen särade ben eller att han har sina särade. Kan även ligga på rygg på honom som ställningen "prone bone" fast uppochner. Kan även göra den här varianten av missionären där jag lyfter benen framåt istället för särar dem, fast sittande på honom med hans huvud mellan fötterna. jag är också ganska rörlig så jag kan gå ner i split eller spagat nästan fast på honom då och ha sex så. Rätt bökigt men han uppskattar det och kommer nästan direkt om jag gör så. Många varianter funkar både vaginalt och analt med. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Begränsad) skrev 2022-10-25 23:58:19 följande:

    Då jag pga ptsd efter våldtäkt har väldigt svårt att ha sex på ett sätt som jag känner att jag inte är i kontroll i eller sitter fast i, ibland funkar det med att vara under, men ibland får jag ångest och det är tryggare för mig att vara överst. Därför har jag kommit på flera sätt att rida honom på istället.

    På knä, på huk, vänd ansiktet mot, ryggen mot. Ena knät i, andra upp. Går att variera. Hukvarianter funkar även på sidan. Han sitter, halvsitter eller ligger. Kan även utföra något som liknar missionären med antingen särade ben eller att han har sina särade. Kan även ligga på rygg på honom som ställningen "prone bone" fast uppochner. Kan även göra den här varianten av missionären där jag lyfter benen framåt istället för särar dem, fast sittande på honom med hans huvud mellan fötterna. jag är också ganska rörlig så jag kan gå ner i split eller spagat nästan fast på honom då och ha sex så. Rätt bökigt men han uppskattar det och kommer nästan direkt om jag gör så. Många varianter funkar både vaginalt och analt med. 


    Intressant, lite omvänt mina preferenser. Gillar i och för sig att bli riden, som omväxling, men tycker sällan det är lika skönt som när jag är on top. Jag behöver t ex oftast styra rätt mycket själv för att nå orgasm. Har väl hänt mig någon enstaka gång att jag kommit med henne ovanpå. Det ställer rätt höga krav på hennes rörlighet, att hon verkligen jobbar med bäckenet. Ett knä och en fot som stöd är kanske skönast, blir mer kraft i hennes rörelser då. Ofta känns ställningen för soft för mig, särskilt i en (mjuk) säng som sviktar.
Svar på tråden Vill prova nya ställningar