Hur vet man om man är riktigt snygg?
Som tjej, hur vet man om man ser bättre ut än majoriteten eller inte (alltså något speciellt och inte bara medelmåttig)?
Svara nu inte att om man är riktigt snygg så vet man. Riktigt så enkelt är det inte som tjej, eftersom typ ALLA tjejer får komplimanger och bekräftelse av killar (mer eller mindre). Även tjejer som inte är något speciellt rent utseendemässigt. Så hur tar man reda på om man är riktigt snygg? Hur vet man? Jag kan tänka mig att det är lättare för killar att veta, då tjejer inte alls ger killar komplimanger och bekräftelse på samma sätt. Bara till de killar som är i toppligan typ.
Jag tror att många tycker att jag är snygg. Kanske till och med riktigt snygg eller snyggare än majoriteten men jag vet ju inte. Jag får ofta komplimanger och bekräftelse av killar och det händer ofta att killar tittar på mig och så. Det är inte heller ovanligt att killar stöter på mig. Men återigen, typ alla andra tjejer (förutom de som är otroligt fula kanske) är med om samma sak, som jag har förstått det (rätta mig om jag har fel), så hur vet man?