• Anonym (Nyfiken)

Ditt bästa tips - sexleksaker kvinna

Jag har testat några olika leksaker - satisfyer, dildo med rabbit och g-punktsvibrator. Kan inte påstå att någon av dem är en favorit eller speciell bra. Så jag vill ha dina tips, vilken/vilka leksaker skulle du rekommendera? Allt utom analplugg. Tack :)

• Svar på tråden Ditt bästa tips - sexleksaker kvinna
  • Anonym (lite udda tips kanske?)

Egentligen inte leksaker...men: duschmunstycke som du kan ändra till smal stråle med högt tryck. Prydnadskuddar som är av sammet/mjuka men med mycket stoppning så de är "mjukhårda". Omogna bananer (obs skala dem innan)

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (lite udda tips kanske?) skrev 2021-11-11 13:16:57 följande:

Egentligen inte leksaker...men: duschmunstycke som du kan ändra till smal stråle med högt tryck. Prydnadskuddar som är av sammet/mjuka men med mycket stoppning så de är "mjukhårda". Omogna bananer (obs skala dem innan)

Dusch (och banan) fattar jag, men kudden?!
  • Anonym (Vivi)

Vakuum pumpar för hela fittan, clittan, hela bröstet och/eller vårtorna.

Dörröppnare för en helt annan starkare njutning.

Börja med att dra extra svullnad till de sköna områdena och så prova på nytt med de leksaker du redan har.

Då händer det grejer! =)

• Anonym (Korv)

Vad jag läst och sett så gnuggar sig en del mot kuddar eller armstöd på soffor. Jag fattar inte det alls men vi är ju olika. Lite grövre grillkorv, typ frukostkorv är skönt och känns mer som äkta kuk än min dildo. Rumstemperatur, riktigt skönt.

Falukorv förståss....Inte dumt alls

För klitorisstimulans använder jag oftast fingrar och ibland satisfyer.

• Anonym (lite udda tips kanske?)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-11 13:38:19 följande:

Dusch (och banan) fattar jag, men kudden?!

Då har du missat något! Du rider kudden. Inte naken men med trosor på (kan blu skav annars). Prydnadskuddar med mjukt "halt" tyg (sammet/siden) och mycket stoppning i är bättre än "sovkuddar"...och riktigt trevligt att kunna svara anonymt :D:D Är väl inte helt normalt kanske...
  • Anonym (Korv)
    Anonym (lite udda tips kanske?) skrev 2021-11-11 17:40:53 följande:

Då har du missat något! Du rider kudden. Inte naken men med trosor på (kan blu skav annars). Prydnadskuddar med mjukt "halt" tyg (sammet/siden) och mycket stoppning i är bättre än "sovkuddar"...och riktigt trevligt att kunna svara anonymt :D:D Är väl inte helt normalt kanske...

Helt normalt och det brukar tipsas om det både lite här och där.
  • Tom Araya
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-11 12:49:45 följande:

Jag har testat några olika leksaker - satisfyer, dildo med rabbit och g-punktsvibrator. Kan inte påstå att någon av dem är en favorit eller speciell bra. Så jag vill ha dina tips, vilken/vilka leksaker skulle du rekommendera? Allt utom analplugg. Tack :)

Jag tror att oavsett vilka leksaker du använder och om du använder leksaker eller bara fingrar, så måste lust och fantasi till också.

Det är också bra att veta vilken stimulans du vill ha. Hårt, mjukt, andra egenskaper, klitoris, g-punkt, bröstvårtor, anal, andra delar...
  • Tom Araya

Jag har hört från vissa att el-visp ska vara en höjdare.
    Enligt uppgift ska el-vispen användas utanpå något tyg, gärna lite kraftigare (typ jeans) och inte något tunt och slappt som trasslar in sig i visparna. Sedan ska du när du kör el-vispen hålla visparna mot fittan där det känns skönt, som klitoris exempelvis.

Svar på tråden Ditt bästa tips - sexleksaker kvinna