• Fri 12 Nov 2021 20:24
    2614 visningar
    2 svar
    2
    2614

    Campingplats tips?

    Har aldrig befunnit mig på en campingplats och söker nu tips. Blivit lite inspirerad av Böda programmet.

    Söker tips på en camping som innehåller följande. Bekväma stugor med eget badrum, dusch, toa kök.

    Vill att det ska finnas pool, aktiviteter för barn i olika åldrar samt ett par matställen, restauranger och att det ska vara ett tryggt ställe. Ser framför mig hur barnen i åldrarna 10-17, kan röra sig fritt och inte ruttna av tristess under en vecka, när jag kan sitta och dricka vin vid stugan eller restaurangen.

    Gärna i södra halvan av sverige eller kanske rent av danmark?

  • Svar på tråden Campingplats tips?
  • Fri 12 Nov 2021 21:22
    #1

    Vi fastnade väldigt för gustavsvik i somras, vi har dock husvagn. Men även öland är ju helt fantastiskt framförallt norra öland. Böda är ju som att komma utomlands men det är både sjuka priser pch helt galet mycket folk men ungarna lär ju inte ha tråkigt iaf

  • Sat 13 Nov 2021 09:55
    #2

    Jag skulle säga att alla större campingar har det du efterfrågar men ju större, desto mer aktiviteter förstås. Böda är en riktigt bra camping, både för vuxna och barn, med massor av aktiviteter att göra, man får dock köra i nästan en timme på Öland för att komma dit (vilket man inte alltid tänker på när man kör över bron).

    Däremot kan stugorna vara uppbokade redan nu så tänk inte för länge innan du bestämmer dig.

Svar på tråden Campingplats tips?