• Anonym (Lite gay??)

    Är man gay/bi om man gillar solotjej-porr?

    Det här är min sambos "fel". Ville kolla vilken sorts porr han tittar på och det är mycket filmer med kvinnor som onanerar/strippar/poserar/dansar nakna istället för samlagsporr.

    Vilket fascinerar mig också tydligen. Kolla på snygga brudar som gör sådana saker. Kan man titta på sådant och uppskatta det utan att vara lite gay? kan man onanera till det utan att vara gay?

  • Svar på tråden Är man gay/bi om man gillar solotjej-porr?
  • Anonym (Bivax)

    Jag känner många som precis som du kan uppskatta att titta på kvinnokroppar när det gäller porr utan att för den skull vara gay men jag tror att många har en bisexuell sida utan att riktigt veta om det så att säga. Jag insåg ganska sent att jag är bi och det var inte en lätt sak att acceptera för jag hade trott någonting annat om mig själv men jag är glad att jag vågade bejaka den sidan för herregud vad kvinnor är vackra och sensuella. Mitt råd till dig är att njuta och inte överanalysera så mycket. Är väl inte hela världen om du skulle vara bi eller?

  • Anonym (lust)

    Vad du tänder på vad gäller porr bestämmer nog inte fullt ut din läggning. OM du nu skulle vara bisexuell; so what?  Jag menar, kvinnokroppen ÄR skön och titta på. Former, mjuk och skulle kvinnan dessutom utför nåt sexigt, hur kan man motstå att gå igång på det?

  • Anonym (Lite gay??)
    Anonym (Bivax) skrev 2021-11-13 10:59:45 följande:

    Jag känner många som precis som du kan uppskatta att titta på kvinnokroppar när det gäller porr utan att för den skull vara gay men jag tror att många har en bisexuell sida utan att riktigt veta om det så att säga. Jag insåg ganska sent att jag är bi och det var inte en lätt sak att acceptera för jag hade trott någonting annat om mig själv men jag är glad att jag vågade bejaka den sidan för herregud vad kvinnor är vackra och sensuella. Mitt råd till dig är att njuta och inte överanalysera så mycket. Är väl inte hela världen om du skulle vara bi eller?


    Nej det är inte hela världen om jag skulle vara det egentligen. Det är en ganska skamsen njutning där jag dels tänder på vad jag ser, dels blir svartsjuk för att min sambo tittat på samma (ser ju vad han sett) och kanske runkat till det? Är hon snyggare än mig? (Oftast ja på det)...så det är en svårbejakad njutning.
  • Anonym (lust)
    Anonym (Lite gay??) skrev 2021-11-13 11:10:51 följande:
    Nej det är inte hela världen om jag skulle vara det egentligen. Det är en ganska skamsen njutning där jag dels tänder på vad jag ser, dels blir svartsjuk för att min sambo tittat på samma (ser ju vad han sett) och kanske runkat till det? Är hon snyggare än mig? (Oftast ja på det)...så det är en svårbejakad njutning.
    Det skamsna du pratar om är nåt som vi blivit itutatde sedan barnsben. Gör dig av med det. Kalla dig hellre sexuell istf hetero, bi eller vad nu kategorierna kallas för.
Svar på tråden Är man gay/bi om man gillar solotjej-porr?