Han sårade mig djupt
Igår lovade min särbo mig att han skulle komma. Vi skulle mysa äta och se film.
Klockan 20 skriver han "jag kommer nu älskling".
Jag stack och handlade massa gott. Godis chips dippa choklad etc.
Jag satt letade en film.
Klockan 21 skriver jag och frågar när han kommer?
Han skriver att han bara skulle äta.
Jag väntar. Klockan blir 00. Jag frågar igen var han blir av. Då skrev han igen "jag ska bara äta".
Jag blir arg och tänker vad fan är detta??
Jag sätter på filmen och äter och försöker koppla av.
Jag skriver och han svarar inte. Jag hinner se 2 filmer. Klockan blir 3. Jag skriver och han svarar inte.
Halv 4 och jag ringer på messenger. Han är online men ignorerar mina samtal. Jag ringer flera gånger men inget svar.
5.30 svarar han mig.
Han var ute och festade i en annan ort.
Så alltså, han lovade mig att ses, gav mig förhoppningar, fick mig att sitta och vänta när han redan hade planer på att göra annat.
Han valde att gå ut och festa när han hade lovat mig och fått mig sitta vänta.
Jag påpekar detta och han bortförklarar sig. Sen kallar han mig för komedi. Sen skrattar han åt mig och säger "fattar inte vad fan du blir sur över? Vad är det med dig" .
Jag påpekar igen vad han gjort fel och att det faktiskt sårade mig.
Han skrattar åt mig ännu en gång. Kommer igen med bortförklaringar och ser inte felet. Han skriver även "jag var ute, varför blir du sur för det". När inte ens det är grejen jag blev upprörd över.
Sen skriver han att jag ska värma mat, för han är hungrig och på väg.
Klockan 7 kommer han bankar på min dörr och ringer och skriver att jag ska öppna. Jag skriver då att "detta är inget hotell. Tror du på allvar att jag ska upp ur sängen nu, välkomna dig in i mitt hem, värma mat när du innan dess lovat mig, svikit mig?"
Han fortsätter ringa och skriver att jag ska öppna.
Jag säger åt honom att gå hem och lägga sig.
Så han går... och han blockar mig.
Jag skriver sms om hans beteende och att det inte är okej jag är ingen jävla leksak.
Han svarar mig på morgonen efter, och skriver att jag har gjort bort mig och önskar mig all lycka.
Jag fortsätter påpeka vad felet i detta hela är.
Hans svar är bara "hahaha" "lol" "gå lägg dig" "har inte gjort något fel alls".
Nu sitter jag här ledsen och förvirrad. Är det jag som gjort fel???