• EricaCarlsn79

    Bianca Ingrosso påhoppad igen!

    Jag fattar inte varför man har ett behov att hoppa på Bianca Ingrosso för allt! Hon är ung och landat en jäkligt stor affär ? och hon lär sig ju fortfarande! Finns väl ingen entreprenör eller ledare som inte gjort misstag, framförallt i början av karriären. Är det en ung tjej som tjänar rejält med pengar och gör fel, så kallas hon dum och naiv som inte vet vad hon gör. Gör en ung kille fel är han en risktagare och modig.
    Hon kan ju inte säga hej utan att bli påhoppad. 

  • Svar på tråden Bianca Ingrosso påhoppad igen!
  • Jontemyra

    Visst är hon ung och behöver lära sig, men hon har dock ett eget ansvar för vad som säljs i hennes namn.

    Klarar hon det inte själv så måste hon be om professionell hjälp. Att skylla på att hon är ung är en dålig ursäkt.

    Hon är en förebild för många unga tjejer och därför måste hon ju tänka på dem ... inte bara på sig själv!

    Jag tycker det är bra att folk reagerar och är kritiska när det är befogat.

  • Alessia

    Håhå jaja!
    Bianca är 26 år och fullt ut ansvarig för vad hon företar sig. Dessutom gillar hon helt klart att få rubriker - annars skulle hon inte prisge sitt privatliv som hon gör. 
    Men när det kommer till mognad säger det en hel del om både henne och hennes pappa som genast kom störtande för att dottern fått elaka kommentarer om den famösa julkalendern. 26 år alltså!! Pappans kronologiska ålder vet jag inte men bara det faktum att han lägger sig säger något om hur han uppfattar dotterns ålder och mognad.

Svar på tråden Bianca Ingrosso påhoppad igen!