• Mon 15 Nov 2021 18:09
    1510 visningar
    6 svar
    6
    1510

    Tork streck.

    Hej! Ny här.

    Nu till mitt problem. Min mens är sen, tagit säkert 8 olika test och de har synts på några av dom. Jag behöver ta ett tidigt test trots jag har gått förbi BIM (Beräknad icke mens) har alltid fått göra detta. Idag tog jag ett Clearblue Early för de va de enda apoteket där jag bor hade som va tidiga tester. Jag såg ett jätte jätte svagt streck och 3 andra personer också men sen efter så blev strecket starkare.

    Någon som varit med om detta och faktiskt varit gravid??

    Mensen lyser med sin frånvaro och jag har extremt regelbunden cykel.

    Är så rädd att nått är fel i min kropp då vi har haft ett helvete på dessa 2åren vi försökt.

    Lägger bild på testet med torkstrecket ????

  • Svar på tråden Tork streck.
  • Mon 15 Nov 2021 18:52
    #1
    +1

    Blev strecket där inom tiden som det ska avläsas?

  • Mon 15 Nov 2021 19:02
    #2

    Torkstrexk betyder lixom nör de har torkat helt och de gör de inte under tiden som man ska läsa av de. Och jag bet man ska inte kolla efter egentligen. Men aldrig fått tork streck innan och fått svaga svaga streck på andra tester.

    Som sagt ny här så vet inte riktigt hur man svarar folk förlåt ????

  • Mon 15 Nov 2021 19:40
    #3
    Angelmamman skrev 2021-11-15 19:02:11 följande:
    Torkstrexk betyder lixom nör de har torkat helt och de gör de inte under tiden som man ska läsa av de. Och jag bet man ska inte kolla efter egentligen. Men aldrig fått tork streck innan och fått svaga svaga streck på andra tester.
    Som sagt ny här så vet inte riktigt hur man svarar folk förlåt ????
    Då är det tyvärr negativt....
  • Mon 15 Nov 2021 19:48
    #4

    Jag har läst om att de finns dom som fått torkstreck på tester och varit gravida. Försöker hålla hoppet uppe lite. Efter 4 tidiga missfall och ett sent i vecka 21+5 efter att en sjuksköterska nekade mig att träffa läkare. Jag vill bara hoppas lite på att det är vår tur snart ????

  • Mon 15 Nov 2021 19:50
    #5

    För detta är för 3 dagar sedan och där ser jag svagt.

  • Mon 15 Nov 2021 19:54
    #6

    2 rfsu test, ena taget efter 2 min samt andra efter 5min.. kan de vara spök?:/ syns mer irl? non som ser? :/

Svar på tråden Tork streck.