• Anonymxxx

    Gravidbyxor

    Nån som har nåt tips på gravid byxor som inte åker ner? Blir galen på att gå o dra i byxorna...

  • Svar på tråden Gravidbyxor
  • Kexsmula

    Jag köpte byxor i storlek 36 istället för 34 och det gick jättebra för mig, behövde aldrig köpa speciella gravidbyxor. Har du testat det? Tycker ofta de gravidbyxorna jag sett har så konstig passform.

  • Anonymxxx

    Hej????

    Jag har tagit fram gamla gravid byxor jag fått. O ena är aningens stora o andra är tajt. Båda åker ner ???? o köpte en par snygga träningstajts från Lindex o tänkte att jag kommer ha dem mycket... Men de åker ner typ 15 cm. Har iof inte provat vanliga byxor i lite större storlek...det måste jag prova! Tack för tips????

  • Anonymxxx

    Oj då, frågetecken i stället för smileygubbar...

  • Anonym (T)

    Jag kör på gravidbyxor från HM och skärp till så håller de sig uppe perfekt utan att jag måste spänna åt speciellt hårt.

  • Anonymxxx

    Skärp? Vart sätter du skärpet? Är inte det obehagligt för magen? Just nu har jag leggings som är lite för stora. Är inte vackert haha. Ska prova skärp men är osäker på om jag grejar det. Är obehagligt när det sitter åt om magen...

  • Anonym (T)
    Anonymxxx skrev 2021-11-17 16:19:43 följande:

    Skärp? Vart sätter du skärpet? Är inte det obehagligt för magen? Just nu har jag leggings som är lite för stora. Är inte vackert haha. Ska prova skärp men är osäker på om jag grejar det. Är obehagligt när det sitter åt om magen...


    Där man brukar sätta skärpet :) inte alla gravidbyxor som har dom vanliga öglorna för skärp men de jag köpte på hm hade sånna. Spänner såklart inte åt speciellt hårt och det är så långt ner på magen, jag själv brukar bära bebis rätt högt så det va inget som blev obekvämt när det satt så långt ner. Va dock lite ivägen för stödbältet för foglossningen sen

    Men när magen växte mer sen så behövdes inte skärpet längre för då höll mudden uppe byxorna :)
  • Anonymxxx
    Anonym (T) skrev 2021-11-17 18:40:57 följande:

    Där man brukar sätta skärpet :) inte alla gravidbyxor som har dom vanliga öglorna för skärp men de jag köpte på hm hade sånna. Spänner såklart inte åt speciellt hårt och det är så långt ner på magen, jag själv brukar bära bebis rätt högt så det va inget som blev obekvämt när det satt så långt ner. Va dock lite ivägen för stödbältet för foglossningen sen

    Men när magen växte mer sen så behövdes inte skärpet längre för då höll mudden uppe byxorna :)


    ???? Jag förstår. Nä, kanske är så att magen behöver va lite större för att det ska funka hela bra med gravid byxor. Men ska prova skärp. Tack för tipset ????
  • Anonymxxx

    Oj då, skriver från telefonen. Blir frågetecken för smileyesar....

  • Anonym (T)
    Anonymxxx skrev 2021-11-17 21:36:14 följande:

    Oj då, skriver från telefonen. Blir frågetecken för smileyesar....


    Ja man får skriva dom det gamla hederliga sättet med : ) för att det inte ska bli massa frågetecken här på fl. Sjukt störigt men tydligen inte nått de lyckas fixa i sina försämrade uppdateringar av siten.
  • Anonymxxx
    Anonym (T) skrev 2021-11-17 21:38:13 följande:

    Ja man får skriva dom det gamla hederliga sättet med : ) för att det inte ska bli massa frågetecken här på fl. Sjukt störigt men tydligen inte nått de lyckas fixa i sina försämrade uppdateringar av siten.


    Man är ju så van fylla i smileyesar med telefonen. Det går liksom av bara farten :)
Svar på tråden Gravidbyxor