• Lisanilsson90

Ruvardag 5 Blastocyst ivf

Hej!

Jag skulle försöka hålla mig från att testa fram till festdagen (den 28e) men kunde inte låta bli. Vet inte om det här är ett spökstreck men vill gärna höra andras erfarenheter på ivf. Jag är på ruvardag 5, tog ägglossningssprutan den 8e nov.

• Svar på tråden Ruvardag 5 Blastocyst ivf
  • Jag är bara jag

Nja, alltså, nån svag antydan. Men det är bara motsvarande 10-11 dagar efter äl och långt ifrån alla får plus då. Dessutom bara 11 dagar sen äl-sprutan. Jag har haft td 14 dagar efter äl-sprutan. Men självklart kan du vara gravid! Glad  Vänta minst några dagar till och ta gärna ett digitalt där man får klart besked. 

• Hoppsan82

Ta ett digitalt så kommer det att så gravid eller inte gravid, mycket enklare än att gissa på strecket.

Jag vet inte hur ni räknar inom IVF men jag har plussat på ÄL +11 med de digitala två olika graviditeter, tidigare har jag inte provat.

Jag tycker nog annars att vanliga stickor är bättre än den CB du har.

• Lisanilsson90

Så här ser det ut nu! Ruvardag 8 igår och denna nedersta får 03:00 inatt.

Mitt dygn har med detta blivit helt skruvat. Jättetrött på kvällen, somnar halv nio och vaknar mitt i natten ????

Vad tror ni om dessa test?
  • Hoppsan82
    Lisanilsson90 skrev 2021-11-23 03:22:44 följande:

Så här ser det ut nu! Ruvardag 8 igår och denna nedersta får 03:00 inatt.

Mitt dygn har med detta blivit helt skruvat. Jättetrött på kvällen, somnar halv nio och vaknar mitt i natten ????

Vad tror ni om dessa test?

Det ser helt klart positivt ut! Grattis!
Svar på tråden Ruvardag 5 Blastocyst ivf