• chesa1

    Hur vanligt är det att leva tresamhet?

    Hej.

    Jag är en kvinna som är gift med en man och har tre barn. Men på sista tiden har jag känt en mer dragning till kvinnor, även om jag älskar min man och vill inte ?byta ut? honom för allt i världen. Meneftersom jag känner attraktion till kvinnor så skulle jag vilja hitta en kvinna som skulle kunna tänka sig att vara tillsammans med mig och om min man och tjejen skulle gilla varann så skulle jag kunna tänka mig att leva tillsammans alla tre. Vilka fler finns det som känner likadant?

  • Svar på tråden Hur vanligt är det att leva tresamhet?
  • Anonym (L)

    Risken är stor att din man inte alls känner likadant och även om han gör det så lär det bli svårt att hitta någon tjej som går med på det. Det finns såklart vissa som tänker likadant men de flesta lever inte och vill inte leva i en polyamorös relation.

  • Anonym (Man)

    Svårt fall! Jag skulle inte klara upplägget med att leva i en flerstammig relation. Att hon ligger med andra, tjejer eller killar är jag fine med men när jag är hemma vill jag bara ha med henne att göra med. Skulle vara omöjligt med en till man eller kvinna som jag skulle kunna leva i en relation med på samma sätt som vi har idag. Att min tjej skulle ha en annan relation som inte handlar om sex utan känslor och mera alldagligt karaktär skulle inte funka för mig, då får hon välja mellan oss.

Svar på tråden Hur vanligt är det att leva tresamhet?