• Tue 23 Nov 2021 10:08
    1964 visningar
    5 svar
    5
    1964

    Dejting

    Hur dejtar man 2021. Jag har inte dejtat på flera år mest att jag inte tar första steget. Fick en träff på tinder med en tjej i grann staden. Det tog inte ens 6 timmar innan man fick en avklädd bild, 24 timmar senare har vi inte pratat via telefon. Men nu vet jag hur hon ser ut naken. Är det bara jag som får dåliga vibbar, jag har inte haft sex på ett par år. Men inte blir jag kåt av att nån skickar naken bilder. Tyvärr men såna tjejer går fet bort. Är det bara jag som tycker att man inte ska tänka med könet och sex ska va nåt vackert och heligt mellan 2 pers som är kära i varandra.

  • Svar på tråden Dejting
  • Tue 23 Nov 2021 10:16
    #1
    +1

    Der är ju mycket troligt att tjejen inte är en riktig profil. Det finns många fejkkonton på dejtingsiter och de som är mest på brukar inte vara på riktigt.

    Inställningen till sex varierar mycket men du är inte ensam om att vilja ta det lite lugnt och föredra att ha sex med någon du är kär i. Jobba lite på att våga ta första steget och kontakta tjejer du blir intresserad av så ska det nog gå bra. :)

  • Tue 23 Nov 2021 11:45
    #2
    Limajo skrev 2021-11-23 10:16:49 följande:

    Der är ju mycket troligt att tjejen inte är en riktig profil. Det finns många fejkkonton på dejtingsiter och de som är mest på brukar inte vara på riktigt.

    Inställningen till sex varierar mycket men du är inte ensam om att vilja ta det lite lugnt och föredra att ha sex med någon du är kär i. Jobba lite på att våga ta första steget och kontakta tjejer du blir intresserad av så ska det nog gå bra. :)


    det är en riktigt tjej som jag skrev så va hon från grann staden å vi har gemensamma på Facebook.
  • Anonym (ppp)
    Tue 23 Nov 2021 11:52
    #3
    Kotten23 skrev 2021-11-23 11:45:39 följande:
    det är en riktigt tjej som jag skrev så va hon från grann staden å vi har gemensamma på Facebook.
    låter rätt stört i min värld att skicka nakenbilder så snabbt (om ens någonsin). Eller är det för att ni redan känner till varandra som hon vågade? 
  • Tue 23 Nov 2021 12:23
    #4
    Anonym (ppp) skrev 2021-11-23 11:52:53 följande:

    låter rätt stört i min värld att skicka nakenbilder så snabbt (om ens någonsin). Eller är det för att ni redan känner till varandra som hon vågade? 


    Eller var hon kanske full? Konstigt beteende i alla fall.
  • Anonym (west)
    Sat 25 Dec 2021 18:29
    #5

    Jag förstår dig, men Tinder kanske har fångat upp många "rätt fram" människor. Det passar en del och andra inte.

    Själv så såg jag en Ny Dejtingsida dejt.me  


     


    De delar ut 2000st helt kostnadsfria medlemskap med full tillgång till nuvarande funktioner och kommande funktioner.


    "2000 st. VIP medlemskap 0kr styck, gå till www.dejt.me skapa ditt konto och du har fått ett VIP konto."


    "Ingen Reklam och endast riktiga annonser."


    Ett välmenat tips

Svar på tråden Dejting