• Anonym (Frida_33)

Tejp över bröstvårtor?

Hej mina vänner..

Jag och min kille ska prova gå klubb. Jag tänkte tejpa X över bröstvårtorna. Har aldrig gjort detta förut, vad rekommenderar ni för typ av svart tejp?

Har tittat på bondage tejp men den verkar vara utan klister..

Tips mottages gärna :)

• Svar på tråden Tejp över bröstvårtor?
  • Anonym (Y)

Menar du att ni ska gå på swingersklubb eller krogen för att dansa?

Det finns svart vävtejp som har bra klister på t.ex. hornbach, bauhaus och dyl. men det kanske inte är det finaste om du ska på swingersklubb, då kanske man vill ha slätare tejp.

• Anonym (Frida_33)

Ja, förlåt.. Swingersklubb ska vi till :)

• Tukt

Ja, bondagetejp är gjord för att just inte vara klistrig. Delvis för man kan få en lättare allergisk reaktion av det. Något som kanske kan bli lite spännande som eftersmak... kläda och känsliga bröstvårtor! ;)
    Men annars är väl typ eltejp det klassiska. Eller så svart vävtejp/gaffatejp, men att ni klipper till rätt bredd på den.
    Annars kan man ju ta en svart spritpenna och rita, så kommer det ju se ut som det är tejp, för problemet kan ju vara om man har större bröstvårtor och de styvnar, för då är det risk att tejpen släpper.

• Anonym (Mmmm)

Just bröstvårtor bör inte döljas utan snarare visas upp under en tunn bh eller t-shirt.
    Inte tejpas...... mmmmmm, hahaha

• Anonym (Y)
    Anonym (Mmmm) skrev 2021-11-26 21:35:54 följande:

Just bröstvårtor bör inte döljas utan snarare visas upp under en tunn bh eller t-shirt.
    Inte tejpas...... mmmmmm, hahaha

Eller visas upp här ;)

Men kika på bauhaus eller liknande

Svar på tråden Tejp över bröstvårtor?