• Bellibusan

    Gravid, navelförändring?

    Har ända sen jag blivit gravid fått en slags förändring på min navel. Har utåtnavel och det har växt som en liten brun hudförändring där? Är det någon annan som fått hudförändringar på naveln haha? Tycker det verkar så himla konstigt. Är inte orolig eller så, så nämligen till BM snart och tänker titta upp det då :) är bara lite nyfiken på om andra med fått det.

  • Svar på tråden Gravid, navelförändring?
  • Bellibusan
    Jag är bara jag skrev 2021-11-26 15:58:57 följande:

    Är det inte den berömda gravidlinjen då? Hade jag med båda barnen. 


    Ne, det är som en plupp som växt ut ur naveln typ :)
  • Jag är bara jag
    Bellibusan skrev 2021-11-26 17:59:11 följande:
    Ne, det är som en plupp som växt ut ur naveln typ :)
    Hmmm... Kliat? Man kan få diverse hudförändringar som gravid pga hormonerna. Det mesta försvinner när man fått barn. Glad Men visa den på Mvc du. 
  • Anonym (Pj)

    Min navel var ett av de tidigaste tecknen på att jag var gravid. Jag har innåt navel i vanligt fall men en liten bit började bukta ut redan vecka 6-7 tror jag det var. Så ja jag tror det är vanligt att naveln förändras

  • Bellibusan
    Jag är bara jag skrev 2021-11-26 18:23:22 följande:

    Hmmm... Kliat? Man kan få diverse hudförändringar som gravid pga hormonerna. Det mesta försvinner när man fått barn.  Men visa den på Mvc du. 


    Inte kliat men det är rött runt om. Jag har dock haft hudförändringar innan som jag fått operera bort men ingenting elakartat :) så vi får väl se om det har med graviditeten att göra! Det kom ju trots allt då.
Svar på tråden Gravid, navelförändring?